Inlägg från: PrimalstarX |Visa alla inlägg
  • PrimalstarX

Ni som har haft trekant, hur gick det till? vad hände sen?

Anonym (Ångest) skrev 2017-08-23 18:21:21 följande:

Hon ville ständigt vara med andra män efter detta. Jag tänkte att vi gjorde det här som en grej ihop men hon ville ut på egna äventyr efter detta också. Jag ångrade mig redan när jag såg hur hennes ögon flimrade när han trängde in i henne, fick en känsla av att förhållandet aldrig kommer vara det samma efter det. Vi pratade och pratade men hon kände att "livet är för kort för att inte njuta fullt ut".. Snacka om en spark i magen... 

Fast samtidigt är väl just det, tjejens flimrande ögon när ngn ny tränger in en stor del av den gemensamma lockelsen. Fast iofs vill man som killen i paret bli inkluderad även efteråt..
  • PrimalstarX

Jag har sen tidigare varit med i några st trekanter man-kvinna-man i lite olika konstellationer. Både där jag och en killpolare haft träff med en singeltjej som njöt av att ha sex med två, med några olika par och med en kk där jag var den som bjöd in en helt ny extra kille.

Alla gångerna har varit väldigt lyckade och varierade. Några tillfällen har varit de mest lyckade och faktorn som enligt mig varit avgörande är känslan av fri öppenhet mellan alla tre parter. Att det var respekt för parkonstellationen från extra killen som var grund till det förtroendet.

Svar på tråden Ni som har haft trekant, hur gick det till? vad hände sen?