Inlägg från: Robert Mitchum |Visa alla inlägg
  • Robert Mitchum

Ni som har haft trekant, hur gick det till? vad hände sen?

Jag har haft några trekanter med min fru. Några gånger när det varit fest så blir frun lite kåt på sina tjejkompisar, helt super tycker ju jag. Jag är inte den svartsjuka typen, definitivt inte i den här konstellationen.

En gång hade vi hennes bästis hemma på middag. Efter några glas vin började frun kramas och kyssas med bästisen framför mig, bästisen tycker också att det är lite spännande så de hånglar vidare. Mest skrattandes, ungefär: Ja, vi hånglar lite, kul!

Jag tycker själv att det är kul och dessutom så jäkla upphetsande... Efter en stund kommenderade frun sin kompis: Kyss min man nu!

Så blev det såklart och efter lite hånglande kors och tvärs tog min fru fram min kuk, och kompisen: "nämen, fniss, herregud, vad gör du, fniss fniss". Ja, ni fattar.

Frun tar på sig ledarrollen, jag och bästisen finner det klokast att lyda.

Så efter en stund står de båda två på knä framför mig, turas om att suga min kuk, så jäkla nice att se på!

Efter det så knullar jag inte bästisen men min fru vill däremot bli knullad samtidigt som hon hånglar med sin snygga kompis. Mot slutet tar jag frun bakifrån, hon hånglar med kompisen som sitter i soffan, jag känner att jag är nära och drar ut kuken, vänder frun så att de blir sittandes intill varandra och jag ställer mig gränsle över kompisen och sprutar en rejäl sats över hennes ansikte. Helt fantastisk upplevelse som vi alla tre garvar åt ibland, fortfarande jättebra vänner

Svar på tråden Ni som har haft trekant, hur gick det till? vad hände sen?