• Kinya

"stickningar" i underlivet

Jag har precis fått veta att jag är gravid och det har stuckit till några gånger på mig både i livmodern (har det känts som iaf) och inne i slidan (vid ett tillfälle). Vet inte vad det betyder dock. Kan det inte vara ligament som drar när livmodern växer?

• Kinya

Missfall börjar oftast med blod. När jag fick MA så började det med blod. det gjorde inte ont förrän någon dag efter det börjat blöda. Den smärtan var dessutom mer som kraftig mensvärk/minisammandragningar än stickningar.

• Kinya

Jag ser inte alls stickningarna som något obehagligt utan bara som att det händer en del i livmodern just nu och det gör att det ibalnd sticks. Eftersom mitt MA kändes HELT annorlunda så är jag inte orolig för det pga stickningarna. Däremot blir jag nojig om man tycker att jag har för lite symptom...

• Kinya

Mitt missfall (MA) kändes som f*n! Det gjorde så sjukt ont så jag visste inte var jag skulle ta vägen. Jag fick Cytotec för att stöta ut det eftersom kroppen inte gjorde det självmant. Och dessa stickningar är inte ens i närheten av att vara samma typ av smärta så jag tror att du kan vara lugn TS!

• Kinya

Jag blev orolig i morse när jag inte mådde illa. Jag mådde pyton igår morse...

Vi är nog alla lite nojiga. Vi får hjälpa varandra att ta det lugnt tror jag..

Svar på tråden "stickningar" i underlivet