skiathos.
hej jag och min pojkvänn ska åka till skiathos och tror att det e helt underbart där. vi ska bo på ett hotel som heter Lenio.
nu udrar jag om det är någon som varit där och m det är någon som bott på hotelet och hur det är.
hej jag och min pojkvänn ska åka till skiathos och tror att det e helt underbart där. vi ska bo på ett hotel som heter Lenio.
nu udrar jag om det är någon som varit där och m det är någon som bott på hotelet och hur det är.
vad bra.
ringde till reseföretaget och frågade om betalningen hade kommit in och det hade den. så nu va det bara att vänta på att tiden ska gå.
trafiken var inte så farlig alls. Vi hyrde förresten på Aegan cars, om du går papadiamantis ner mot hamnen så ligger den till vänster när gatan tar slut, vid hamnen.
Seven steps ligger åt höger, man får runda ett hörn. Ligger i den gamla hamnen. Den finns även utsatt på kartan som finns att ta på flygplatsen.
Även restaurangen 1901 finns utsatt och det var nog det bästa stället vi åt på under hela veckan. Priserna ligger lite högre här men det var det helt klart värt. Jättemysigt att sitta i gamla gränder och äta
Just ja, en dag var vi på en strand som vi inte kommer ihåg namnet på(K....nånting ) Ligger och solar och läser bok när Goldie Hawn och Kurt Russel sätter sig några meter ifrån oss!! Det visar sig att de har ett hus på ön enligt tavernapersonalen.
Nej, det var en mindre strand som låg på vägen till Koukounaries, hade en liten brygga och en ganska stor tavernabyggnad. Var inte så mycket folk på denna stranden.
Vad tyckte du om Koukounaries?
barr i sanden? har inget direkt minne av det, förutom från Koukounaries
Lalaria är ju helt befriad från både barr och sand
Ärligt talat så var jag inte så imponerad av någon strand på Skiathos, tyckte sanden var sisådär på alla ställen vi var på. Så tyvärr har jag inget bra tips men kolla på Google earth. Med tanke på att Skiathos ska ha så många stränder så måste det ju finnas någon som är barrfri