Inlägg från: Consuela BananaHammock |Visa alla inlägg
  • Consuela BananaHammock

NI förstör mitt barn!

Helena Gordon skrev 2009-05-25 17:49:58 följande:

nä så kan man inte uttrycka det, för män var annorlunda för 300 år sedan så man kan inte säga vad som är manligt eller inte ....osv osv osv osv...
    Hehe ;)
  • Consuela BananaHammock
    Jävelunge skrev 2009-05-25 17:51:42 följande:
    Jag respekterar att du vill klä dina barn i svarta hemska trashkläder med spindelmannen och camoflage eller rosa bakelser av tyll. Det får du göra. JUST DÄRFÖR skulle jag ALDRIG lära mitt barn att ni är WT eller svagbegåvade. För jag vill inte att min son skall mobba eller "säga till andra barn att "det och det får man inte ha på sig" . En sådan människa vill jag inte att min son skall bli.
    Haha....du vet ju inte vad du pratar om. Vilket märkligt inlägg....vet fan inte vad jag ska säg......svarta trash kläder och rosa tyll?? hihihihihih
  • Consuela BananaHammock
    FannyGioia skrev 2009-05-25 17:51:27 följande:
    Consuela BananaHammock skrev 2009-05-25 17:47:48 följande:
    Jag vet redan din åsikt. Vill hellre veta vad du baserar dina påståenden på.
    Jag baserar dom på vad jag anser är ok och inte. Jag behöver inga böcker eller nissar som berättar för mig vad mina barn ska eller inte. Tror hellre jag lever mitt egna liv :)
  • Consuela BananaHammock
    Jävelunge skrev 2009-05-25 18:01:58 följande:
    Ja, det brukar ju vara sådant som hysteriska könsseparatister tar på sina barn. Men det var INTE det som var det viktiga i inlägget. Utan att om DU inte lär dina barn att mina barn har fel kläder, så lär jag inte mina barn att dina barn har fel kläder på sig. OK?
    Deal!! :)
  • Consuela BananaHammock
    Jävelunge skrev 2009-05-25 18:01:58 följande:
    Ja, det brukar ju vara sådant som hysteriska könsseparatister tar på sina barn. Men det var INTE det som var det viktiga i inlägget. Utan att om DU inte lär dina barn att mina barn har fel kläder, så lär jag inte mina barn att dina barn har fel kläder på sig. OK?
    Jag klär mina barn i de kläder dom passar i, väljer själva och är snygga.
  • Consuela BananaHammock
    trädis skrev 2009-05-25 19:20:32 följande:
    nej det är inte viktigt för alla. men för vissa. jag personligen vill gärna klä min pojke i killkläder just för att jag tycker att han är så söt när han ser ut som min man i miniatyr. hade jag haft en dotter hade jag gärna satt på henne klänningar just för att jag tycker det är fint.
    Våra små dockor :)
  • Consuela BananaHammock
    FannyGioia skrev 2009-05-25 19:23:56 följande:
    Consuela BananaHammock skrev 2009-05-25 19:21:42 följande:
    Vadå dockor? Fy för det uttrycket!
    Hahahaha...visste väl att det skulle röra upp känslorna hos någon.
    Klart att det är mina små dockor!!!!!
  • Consuela BananaHammock
    trädis skrev 2009-05-25 19:26:06 följande:
    va? vad är så hemskt med det uttrycket nu då??? de flesta jag vet har smeknamn på sina barn.
    Klart man har...Här e det Tjabo och Gummisnodd :)
  • Consuela BananaHammock
    FannyGioia skrev 2009-05-25 19:34:16 följande:
    Consuela BananaHammock skrev 2009-05-25 19:24:48 följande:
    En docka är en sak.
    Va?
  • Consuela BananaHammock
    FannyGioia skrev 2009-05-25 19:36:28 följande:
    Consuela BananaHammock skrev 2009-05-25 19:35:17 följande:
    Ett barn är inte en sak. Får rysningar av "lilla dockan".
    Trevligt..... Föreslår jag ett annat smeknamn till dina kommande små
  • Consuela BananaHammock

Dorian Ertymexx skrev 2009-05-26 07:21:37 följande:

Aha, Så du tyckte Aragorn var omanlig när han var finklädd i sagan om ringen-filmerna? Var Gandalf omanlig?
    Om Gandalf e omanlig??? Hahaha....ja inte e han manlig i alla fall :)
  • Consuela BananaHammock

THEA och Grodan skrev 2009-05-26 20:18:15 följande:

Så du ser om en det är en pojke med rosa klänning menar du? Om jag ser ett barn med rosa klänning så ser i alla fall inte jag om det är en pojke eller flicka.
    man tar för givet ett det är en flicka i alla fall
  • Consuela BananaHammock

Dorian Ertymexx skrev 2009-05-26 20:17:10 följande:

Nej, men skådespelarna finns, och de bar kjortlar och andra liknande kläder.
    I en värld som inte finns!!!!!!!
  • Consuela BananaHammock

Dorian Ertymexx skrev 2009-05-26 20:30:24 följande:

Consuela BananaHammock skrev 2009-05-26 20:22:06 följande:
    Men suck. Det är väl skit samma om världen finns eller inte - frågan var om ni tyckte att vad han nu heter, dansken, såg bra ut i kläderna när han spelade Aragorn eller inte. Allt annat är trams i frågan.
    Att du gjorde jämförelsen är trams! Och som svar på din fråga. NEJ Aragon är ICKE snygg i sina lilla svarta, men Wiggo Mårtensson e förbannat snygg. NIX Gandalf e inte ett dugg maskulin med sin konfirmations dräkt och långa hår.
  • Consuela BananaHammock
    Emmel skrev 2009-05-26 20:32:10 följande:
    Dorian Ertymexx skrev 2009-05-26 20:30:24 följande:
    Vem i Sagan om ringen var Aragorn?
    Wiggo Mårtensson
  • Consuela BananaHammock

Kungson...Legolas vart alven

• Consuela BananaHammock
    Emmel skrev 2009-05-26 20:40:41 följande:
    Consuela BananaHammock skrev 2009-05-26 20:35:12 följande:
    Ok, tack. Jag tycker att han som spelar kungasonen ser ganska bra ut. Och jag tycker att Gandalf är ful (men söt i sin personlighet eftersom han är så god). Hmmm... vad var frågan?
    Om dom va manliga i sina klänningar tror jag :)
  • Consuela BananaHammock

THEA och Grodan skrev 2009-05-26 20:44:33 följande:

Inte jag, varför skulle *man* ta det för givet? För att någon bestämt att en rosa klänning är en *tjejgrej*, problematiken i ett nötskal
    Vilken problematik?
Svar på tråden NI förstör mitt barn!