• Skorpan2

Vi med upprepade missfall som följs åt. Part 3

Hoppar in här som ny i tråden. Har med största sannolikhet mitt tredje MF på gång just nu. Kraftig mensvärk och en mindre blödning än så länge, men jag tror att det kommer sätta igång och blöda ordentligt snart. Den här gången har jag kommit till v.5. Plussade precis igår.

Första missfallet hade jag i december, det var i v 6. Och missfall nummer två också i v6 kom i mars. Så några problem med att bli gravid har jag inte, eftersom det har lyckats på varje försök.

Så hur tar man sig vidare för att försöka få hjälp till att ta reda på vad som är fel?
    KAn tillägga att jag har en son på två år, så det ska ju inte vara en omöjlighet att få barn.

• Skorpan2

Har börjat blöda mera idag, så nog är det ett tredje missfall på g. Suck, dags att börja om igen då. Tror jag ska ringa min bm imorgon och höra vad hon har att säga.. Gillar bara inte att behöva ta itu med sånt. Hade ju hoppats att nästa samtal skulle vara för att boka tid för inskrivning...

• Skorpan2

Jag har ont, gansks så mycket ont. Har inte haft ont på det här sättet vid någon av de andra gångerna. Är inte mensvärk den här gången utan ont, om ni förstår vad jag menar.

• Skorpan2

Ni andra med flera missfall hur har era graviditetssymptom varit? För jag har trots att mina varit tidiga v 5-6 haft väldigt mycket och starka symptom. Illamående och ömma bröst från befruktingen i stort sett. Extremt mycket extremt tidigt, med andra ord. Funderar på om det betyder nått.

• Skorpan2

Verkar som mensen kommit idag. Bara 3,5 vecka efter missfallet den här gången. (Det har tagit 6 veckor exakt de båda tidigare gångerna) Så nu tror jag att vi försöker en gång till och hoppas att jag blir gravid lika lätt den här gången, men att jag varar gravid den här gången.

Jag önskar er alla en trevlig midsommar!

Svar på tråden Vi med upprepade missfall som följs åt. Part 3