Lalalong skrev 2009-06-22 06:43:58 följande:
Om 3 timmar och 40 min öppnar telefontiden på gyn-mottagningen. Håll tummarna för att jag får en tid idag, så jag kan få ro i själen. Oavsett på vilket håll det barkar så vill jag bara veta nu!! Kan ju uppdatera genom att säga att jag bara blött en gång, det var i torsdags. Där var lite i trosorna, och jag fick rätt ordentligt med rött på papret när jag torkade mig. Efter det har jag bara haft lite brunt på papret, och det bara någon enstaka gång dessutom. Sen i fredags kväll, har jag inte haft varken brunt eller rött. Detta borde vara goda tecken? Hade det varit ett regelrätt mf hade jag väl fortsatt blöda? Är det mest orolig över ett ma, att blödningen var ett tecken på att något är fel och att det ligger "dött" nu. Mår lite lite illa idag, och brösten ömmar lite lite. Men symptomen har helt klart minskat i styrka sen t.ex. en vecka sedan. Inget bra tecken. Det värsta av allt är att jag emellanåt har rejält ont i magen. Det sitter långt ner, och strålar bak i ryggen... ja det känns nästan mest i ryggen faktiskt... :-/
Håller tummar & tår för att du får en tid och får klarhet.
Men det låter ju klart lite lovande iom att du bara blött en dag. Man borde ju blöda mer om det varit ett missfall..