• Me81

Vi med upprepade missfall som följs åt. Part 3

vad är det för operation du ska genomgå?

Här är en till som har problem att bli gravid..har dock en dotter på 2 år o 3 mån men syskonet låter sig vänta..o längtan är inte mindre trots att man redan har ett barn..
    Har genomgått 2 ma plus att d tycks ta tid att bli gravid där mellan..
    Skulle ju va skönt om mensen uteblir men har inga som helst förhoppningar på det faktiskt..

• Me81

bebislängtan:ok jobbigt

Irma:Tack..
    Jag har haft en cysta mellan första o andra ma också..men den försvann tydligen av sig själv..men nu funderar ja ifall ja ev har en ny..hade smärtor för några dagar sen men nu e d borta..kändes precis likadant iaf..o de kan ju också hindra en graviditet

• Me81

borde ha ägglossningen nu så vi ska hoppas att vi lyckas pricka in en denna gång!

• Me81

Nu hoppas man på ett lyckat resultat under ägglossningen och ingen mens sen..
    en fråga..kan man må illa bara några dagar efter ägglossning om man blivit gravid..eller beror mitt..väldigt svaga illamående på ngt annat?
    Mådde nog inte illa såhär tidigt föregående grav.

• Me81
    Bebislängtan82 skrev 2009-07-10 20:53:07 följande:
    Håller tummarna för dig sist jag var gravid börja jag må lite illa ngn dag efter ägglossningen och detta höll i sig hela tiden mer eller mindre varje dag tills jag var i vecka 9 tror jag
    ok ska hoppas att d e d då..tyckte bara att d verka tidigt..tack förresten
  • Me81

usch ida blev ja orolig igen..redan..konstiga stick/hugg eller vad man ska säga där nere på höger sida Nu är hoppet svagt igen..nu tror ja ju att d e mf eller ma igen på G

• Me81
    Diorlover skrev 2009-07-12 12:05:40 följande:
    Me81: jag har MYCKET växtvärk/mensvärk hugger sticker osv.. men allt är bra såvitt jag vet kände rrelser igår
    mm..trodde ju så ja också förut men sen visade d ju sig va ngt heelt annat..ikväll har ka riktigt som mensvärk o d gör mig nog rätt orolig..även om ja int ens vet om ja e gravid ännu men iaf..den här tiden ska jag inte ha mensvärk iaf..d vet jag!
  • Me81

Jag vet att ja hade med första grav också i början o då gick d ju bra..

• Me81

bruna flytningar har jag tyvärr ingen bra erfarenhet av men annars hade jag rikligt med flytning under första graviditeten

• Me81

hej hallå!
    Beklagar verkligen Irma..fruktansvärt jobbigt!

Idag gjorde ja ett test men visade inte ngt tyvärr..men har ej fått mensen ännu o har ju mått illa på mornarna..hmm..kanske d inte visar ngt ännu bara?!?! Hope so

Svar på tråden Vi med upprepade missfall som följs åt. Part 3