• Bebislängtan82

Vi med upprepade missfall som följs åt. Part 3

Då var det dags för ännu en tråd. Tycker tiden går oehört snabbt.

Några har redan plussat men dom verkar inte skriva i tråden mer,tyvärr men vi som fortsätter kämpar följs åt här.

Här skriver vi om alla våra problem,om utredningar,ägglossningar och allt som hör till.

Alla är välkommna {#lang_emotions_flower}

Tråd 1: www.familjeliv.se/Forum-7-137/m38968436.html

Tråd 2: www.familjeliv.se/Forum-7-137/m41890462.html

Är 2010 vårt år
  • Svar på tråden Vi med upprepade missfall som följs åt. Part 3
  • Bebislängtan82

BettanB: Jag håller tummarna att det går vägen för dig nu det ska det göra.

Själv har jag äntligen fått min tid för att träffa läkaren och ta prover osv inför min gallstens operation det var ju fan på tiden om inget annat.

Är 2010 vårt år
  • Bebislängtan82

Skorpan2: Välkommen till tråden!
    Håller dock tummarna att det inte är ngt missfall du håller på att få.

Är 2010 vårt år
  • Bebislängtan82

Idag fick jag maximal ferilitet på monitorn rätt tidigt då jag brukar få det på dag 14 först men men,skönt att kroppen är funtad som den ska

Är 2010 vårt år
  • Bebislängtan82
    Irma skrev 2009-05-25 20:28:30 följande:
    Bebislängtan: Oooo dags för trevligheter nu då Alveline: Nä det är inte lätt att inte tänka negativt med vårat bagage!
    Nej inte denna gången,jag ska träffa läkaren på måndag och därefter blir det operation så vi försöker inte aktivt denna månad
    Är 2010 vårt år
  • Bebislängtan82
    Skorpan2 skrev 2009-05-25 20:53:37 följande:
    Har börjat blöda mera idag, så nog är det ett tredje missfall på g. Suck, dags att börja om igen då. Tror jag ska ringa min bm imorgon och höra vad hon har att säga.. Gillar bara inte att behöva ta itu med sånt. Hade ju hoppats att nästa samtal skulle vara för att boka tid för inskrivning...
    Vad tråkigt men ring och hör imorgon och be att få komma in i allafall. Har du ont eller blöder du  "bara"?
    Är 2010 vårt år
  • Bebislängtan82
    snigelkatt skrev 2009-05-25 21:33:01 följande:
    Fy vad ledsamt skorpan Man blir ju tyvärr inte mindre ledsen för att det är så tidigt i graviditeten. Lider med dig! Ring BM i morgon och se vad hon säger. Hoppas din kropp repar sig snabbt. Blir det utredning nu då?Själv har jag alldeles för mycket i huvudet nu. Hysteriskt mycket att göra på jobbet. På onsdag ska jag på intervju till en annan tjänst på mitt jobb (min chefs tjänst....) Sååå nervös!Sen är det bara 9 dagar kvar till vår utredning nu, så spännande!Åsså är vi mitt i ÄL nu, och då måste man ju vara sex-sugen oxå mitt i alltihopa.... Vad skulle man göra utan glidmedel....
    Hoppas utredningen går bra. Har med äl nu
    Är 2010 vårt år
  • Bebislängtan82

Fy satan vad jag känner av min ÄL och ont gör det,fan att vi inte får försöka

Är 2010 vårt år
  • Bebislängtan82

Anatea: Grattis till ett lyckat VUL

Är 2010 vårt år
  • Bebislängtan82

Bettan: Det  betyder ingenting,symptomen kommer och går. Försök att njuta i stället

Är 2010 vårt år
Svar på tråden Vi med upprepade missfall som följs åt. Part 3