• frozengirl

Vi med upprepade missfall som följs åt. Part 3

Hej alla.
    Är ny i denna tråd känns så otroligt skönt att kunna läsa om andras erfarenheter och där vi kan dela våra tankar och känslor med varandra.

Jag och min sambo är inne på vårt åttonde försök med tre missfall bakom om oss. Visa dagar har varit värre än andra men man vill ju inte ge upp.

Har en son från ett tidigare förhållande som fyller tio till hösten så detta är vårt försök till ett gemensamt barn.

Har bim idag men inte tant röd i sikte än. Har däremot fått konstaiga flytningar. Igår var dom smått bruna och idag gula.. Blähhhh.

Nån mer som haft det så och varit gravid?

Annars har jag bara haft yrsel den senaste 1,5 veckan och lite illamående och ett sjuhelsikes humör..

Hoppas på ett plus men vågar inte testa ännu
    Kram

• frozengirl

Tack för svaret me81.

Hade tänkt vänta till helgen iallfall och testa trots att det kliar i fingrarna som fasen.

Vill inte hoppas allt för mycket.

Är det nån som haft tre missfall och går på utredning??
    Jag har fått en tid i oktober men tyckte att det var ganska lång tid att vänta.
    Läkaren sa till mig att antingen fortsätter ni er barn planering som vanligt eller så väntar ni på utredningen men om något är fel kanske man inte ska köra på han gjorde mig väldigt osäker illafall

Svar på tråden Vi med upprepade missfall som följs åt. Part 3