Vi med upprepade missfall som följs åt. Part 3
Hej!
Får man vara med här?
Hade ett ma i v.11 i januari. Väntade då tvillingar. Såg deras hjärtan slå i v.8+0 men vid VUL i v.11 visade det sig att dessa hade slutat slå i v8+5 ca. Den 10/7 plussade jag igen, allt har flytit på perfekt med tydliga gravsymtom fram tills igår då jag fick en blödning. Efter 7 timmar på SUs gynakut så visade det att inne i livmodern fanns bara en skugga, inga tydliga konturer på fostersäck utan bara något som såg ut som ett klöver med lite mörkare prickar i. Enligt senaste mens och äl så skulle jag vara i v.8+0. Ska tillbaka för VUL 17/8 men hur stor är chansen att det ska vara nått då. Alla symtomen är kvar, tuttarna ömmar t.o.m. mer idag än igår. Hade iofs alla symtom kvar tills ca en vecka efter skrapningen sist med tvillingarna. Är det verkligen vanligt att man kan vara flera veckor kortare gången än man tror? Även om man vet när man hade äl och när man plussade?
Min teori är att det bildas proppar för kroppen stöter inte bort fostrena vilket den borde göra om det hade varit något fel på dem eller om man blir "allergisk" mot dem. Eller har jag fel i mina tankegångar?
Många frågor, men ni som är här inne verkar vara erfarna.