Vi med upprepade missfall som följs åt. Part 3
Välkommna Rebb80 och Skorpan2! beklagar era missfall
Kul att du återvänt Bettan!
Alveline: Grattis till bra VUL! nu måste det ju vara en seg en som vill stanna!
Välkommna Rebb80 och Skorpan2! beklagar era missfall
Kul att du återvänt Bettan!
Alveline: Grattis till bra VUL! nu måste det ju vara en seg en som vill stanna!
Alveline: a, sorry. Såg nu att jag blandat ihop ditt svar med Rebbs. Hoppas hoppas! *håller tummarna*
Bebislängtan: Oooo dags för trevligheter nu då
Alveline: Nä det är inte lätt att inte tänka negativt med vårat bagage!
Skorpan: nej jävla skit!
Alveline: Nej vad jobbigt.
Anatea: Grattis!
Bettan: Snart fredag! Som alla andra säger. Skit i symptomen. Kan ju variera så mycket! Lugn och fin
Välkommen Fredag13! Tråkigt att även du fått gå igenom flera missfall. Hoppas denna graviditet går vägen
Har du hört något om att det kan vara svårt med andra barnet om man fått en pojke först? Mins inte hur det hänger ihop. Är inte så duktig på detdär med medicin. Bettan kanske vet? (hon brukar veta mycket)
Grattis här också Bettan! Underbara nyheter!
Å snigelkatt hoppas du får ett fint plus när det är dags
Vilken underbar helg det har varit. Helt sjukt. Känns konstigt att man ska jobba imorgon....
Hoppas det går bra med gallstens-läkaren Bebislängtan!
Själv hoppas jag att det är dags att testa i veckan. Jag har fått en kortare cykel sen senaste skrapningen. Borde vara testdag nu på tisdag. Blir sådär halvrädd. För om det tar sig nu kan ju missfall landa mitt i semestern.... Känns som om jag är helt sjuk när jag tänker så. Men man bli liksom skadad av alla missfall...
Bebislängtan: Vilken jävla skitvård vi har! Å vad jobbigt det blev för dig innan du kom fram till Norrköping Hoppas inte du behöver vänta tre månader på OP. Men risken är väl tyvärr stor med stundande semestrar...
Rebb: Hej! Kul att se dig Angående symptom tror jag inte det är något att lyssna på. Tror det kan variera väldigt!