Vi med upprepade missfall som följs åt. Part 3
Alveline: Jag har bara haft MA och aldrig haft så ont. Vet inte hur lång tid det tar?
Hoppas det inte är missfalsssmärta och att du får se ett foster nästa VUL!
Alveline: Jag har bara haft MA och aldrig haft så ont. Vet inte hur lång tid det tar?
Hoppas det inte är missfalsssmärta och att du får se ett foster nästa VUL!
Här går det sådär. Eller. Jag testade igår morse. Och det var negativt. Inte ens en skugga. kanske var ett okänsligt test? (pregnyl) Normalt brukar jag få mens igår. Så nu går jag omkring med trosskydd och tamponger i högsta hugg. Händer det inget under dagen får jag gå och köpa ett CB och testa imorgon bitti. Dom är vä lite mer känsliga har jag fått för mig. Så länge det inte finns någon mens i sikte finns det hopp
Lycka till på utredningen idag Snigelkatt!
Regg80: Det är inte konstigt att man är nojjig med vårat bagage. Tror det är sunt att tillåta sig att vara orolig till en viss gräns. Att det är okej liksom. Angående bubblighet så känner jag igen det! Dom gånger jag nu varit gravid så har jag kännt mig som en tunna! Å gasig, bubblig å jobbig trög mage. Jag blev en slags rap och fis fabrik.
Välkommen Jenslund! Tråkigt att du också har anledning att hitta hit
Vet ni vad tjejer? Jag är gravid...
Bettan: Japp, proggen är startad sen imorse Fick trombyl av DrMM som jag tar också! Ringde KK och fick tid för VUL 24/6. Inte för Dr.MM utan någon äldre "senior-läkare". Hon kanske är bra, vad vet jag. Jag frågade om den läkaren hade erfarenhet av såna som oss, då fick jag till svar att hon var "senior-läkare och duktig"....
Hoppas hoppas verkligen det går vägen denna gången! Annars hamnar missfall precis i semestern. Å hur kul är det att åka på solsemester då? fan vad negativ jag är, kan inte hjälpa det Tror inte på detta förän efter första VUL.
Bettan: Det var en Barbro Klart det ska gå kanon! *svajar lite på rösten* VUL är som positivt test för oss ja!
Idag ljög jag om att jag hade ont i huvudet på jobbet för att slippa festligheter ikväll. Är så trött på frågan varför man inte dricker!
Bettan: Magkatarr! Smart! Mycket lömskt och smart
Bebislängtan: Gud vad härligt det låter med eget hus för ett tag! *avis* Läntar tills vi hittat vårat hus någon gång....
Snigelkatt: Trist med mens Hoppas proverna inte visar något "stort avvikande". Eller isåfall någit som "lätt" går att åtgärda! Till 17:e är inte så långt kvar!
Välkommen här också Plupp!
Bettan: Ja, jag hade blivit vansinnig om läkaren sagt att det är slumpen! Något som var bra med Dr MM var iallafall, att han inte började babbla om slump....