• Irma

Vi med upprepade missfall som följs åt. Part 3

Bettan: Det var tur att du inte käka upp den läkaren då

• Irma

Bettan: Ja, det är skitbra att du banar väg för fler stackare! För det är ju säkert. Att det kommer fler

• Irma

Angelica: Här hålls också tummar att det ser fint ut idag

• Irma

Amatory: Välkommen! Beklagar dina missfall Vad lugnande att få tidigt VUL. Förstår absolut din rädsla. Det är tur att längtan är större än rädslan!

Angelica: Hoppas det är som bettan säger. Att det kan diffa lite mellan när man tror att det började och det egentligen börjar.Hoppas det blir ett bättre VUL nästa gång!

Bebislängtan: Undrar också hur det funkar med Bidrottningele?

Snigelkatt: Avundsjuk på din jättepåse godis och ditt vin

• Irma

Imagine: Välkommen! Beklagar allt hemskt du fått vara med om

• Irma

Bettan: Beklagar även här Hoppas det hjälper med att börja med Innohep tidigare nästa gång. När nu nästa gång blir. Fattar att allt känns överjävligt och att man bara vill ta semester från sig själv eller något... Men jag vet att du kommer att orka igen! *kram*

Diorlover: Grattis till VUL:et Måste kännas grymt skönt!

• Irma

Å grattis Alveline! Underbara nyheter! Vet inte om du ska ta mer albyl? någon annan kanske vet?

Angelica: Håller tummarna!

• Irma

Snigelkatt: Gud vad bra att dom kunde spola äggledarna. Hoppas det var det som satte käppar i hjulet! Skönt att det inte var något större på rpovsvaren heller. Ska du testa någon medicin nästa graviditet?

Själv fick jag brun-röd flytning idag Inget roligt. Annars känns det okej. Väldigt trött. Sov först en timme igår när jag kom hem från jobbet. Sen sov jag som en stock hela natten. Ska på VUL nästa onsdag, hoppas på att få se underverk!

Glad midsommar till alla!

Svar på tråden Vi med upprepade missfall som följs åt. Part 3