• Bebislängtan82

Vi med upprepade missfall som följs åt. Part 3

JAG är BÄST skrev 2009-06-13 11:46:33 följande:
    Du mailar [email protected]Å berättar din å din mans fertilitets bakgrund, alla mf samt vilken vecxka dom hände i.Det kan ta ett tag innan du får svar. För dom reser mycket som har forumet å har inte alltid tillgång till nätet.Men har i inte fått svar efter 1mån så maila igen å puffa på.
    aha tack så mkt för hjälpen. Det ska jag göra
    Är 2010 vårt år
  • Bebislängtan82
    BettanB skrev 2009-06-15 20:55:34 följande:
    Var på vul idag igen. Tyvärr såg vi inget hjärta och Myran var bara strax över 7mm (i v8 är 15-20mm normalt iaf). Så det har skitit sig igen. För femte gången.
    Åh jag vet inte vad jag ska säga. Beklagar verkligen
    Hur ska ni göra nu?
    Är 2010 vårt år
  • Bebislängtan82
    BettanB skrev 2009-06-15 21:16:48 följande:
    Ingen aning. Just nu vill jag bara gömma mig någonstans och aldrig komma fram igen. Trodde att innohep skulle vara grejen, men så var icke fallet. Nu vet jag inte mer.
    Kan förstå det. Jag finns här om du vill prata av dig i allafall.
    Är 2010 vårt år
  • Bebislängtan82
    Diorlover skrev 2009-06-16 21:42:42 följande:
    var på vul idag allt gick bra. stark hjärt aktivitet & var i 7+3 dock en vecka mindre än jag trodde. fostret var 12 mm
    Grattis vad skönt att allt såg bra ut
    Är 2010 vårt år
  • Bebislängtan82

Lalalong: Vad tråkigt. Håller tummarna att det inte är något mf.

Jag är tydligen på dag 11 idag och vi hade sex aja hoppas inte det tar sig för vill opereras först

• Bebislängtan82

Nja jag tror inte en graviditet gör att dom håller sig borta faktiskt. Vågar inte chansa på det faktiskt.

Min närmaste vännina fick en son för 2 dagar sen

Är 2010 vårt år
  • Bebislängtan82

Lalalong: Lycka till sen,ska hålla tummarna

Är 2010 vårt år
  • Bebislängtan82

Lalalong&Anatea: Grattis till era lyckade VUL. Hoppas allt går vägen nu.

Är 2010 vårt år
  • Bebislängtan82

Min natt var för jävlig. Ännu ett anfall fick jag och jisses alltså,jag hade så ont att jag trodde jag skulle gå av på mitten ungefär

vid 01.00 gick jag upp och tog 2 panodil zapp som hjälpte noll'
    Vid 02.40 gick jag upp och tog dekloflenak supp som inte hjälpte
    vid 03.40 gick jag upp och tappa upp ett het bad och låg där ett tag,hjälpte inte
    Vid 04.40 tog jag en supp till men hjälpte inte

La mig i soffan helt näck för ville inte väcka killen som sov och skulle upp. Vid 06.00 vakna jag av han la ett täcke på mig då jag som sagt låg naken och hade tydligen somnat av utmattning till slut.

Hoppas operationen är på g snart annars blir jag tokig snart

Är 2010 vårt år
  • Bebislängtan82

Jag ska ta bort gallan eftersom jag har så mkt anfall och dom är ganska kraftiga varje gång och inget man kan leva med.

Är 2010 vårt år
Svar på tråden Vi med upprepade missfall som följs åt. Part 3