• Bebislängtan82

Vi med upprepade missfall som följs åt. Part 3

Irma97: Jag jobbar inte så det hindrar ju inte mig men det hindrar ju mig från massa andra saker. Jag är ju inte alls mig lik efter jag haft dessa anfall. Igår är det en mån sen jag var hos läkaren sist så vi får väl hoppas dom får tummen ur någon gång

Är 2010 vårt år
  • Bebislängtan82

lottzim: Grattis till plusset
    Hoppas det håller i sig nu och går vägen.

Är 2010 vårt år
  • Bebislängtan82

Hur går det tjejer? har ni fått tid för inskrivning ännu?

Är 2010 vårt år
  • Bebislängtan82
    snigelkatt skrev 2009-07-02 20:05:32 följande:
    Hej tjejer!Hoppas att allt är bra med er alla i värmen!Ni gravidisar får ju uppdatera oss lite, så att vi andra får lite hopp härinne Vi vill ju veta hur det för för er alla!Här har nedräkningen startat.... 4 dagar kvar.Jag har så svårt att hålla mig tills BIM på måndag, kommer nog smygtesta mig lite i helgen. Känner dock inget alls, men det är ju ändå allt för tidigt för könningar. Men tänk om.... Första försöket sedan vi spolade ägg-ledarna, tänk om det tog sig!I morgon ska jag och mannen ut och äta på min favvo restaurang. Han jobbar så himla mycket nu (målare=fint väder, då måste han passa på) så vi hinner knappt ses på vardagarna. Vi får ta hand om varandra mer på helgen istället!På lördag tänkte vi köra en favorit i repris, och åka ut med roddbåten i sjön och ta med picknick och bikini, det ska bli sååå mysigt!En vecka kvar på semestern nu, längtar!Kramkram så länge!
    Håller tummarna för dig att du får ett fint pluss i helgen och att ni får en bra kväll imorgon. Vi ska vara i vår sommarstuga i helgen och låta hundarna bada i sjön.
    Är 2010 vårt år
  • Bebislängtan82
    Irma skrev 2009-07-02 20:58:11 följande:
    Snigelkatt: Håller tummarna för ett plus! Hoppas du och mannen får en skön helg ihop.Bebislängtan: Låter skönt med en sommarstuga *avis*Ego: Jag mår väl som man gör. Illa ibland, trött. Så på så sätt verkar det lovande. Men jag har blivit lurad förr... Tidigt på lördag morgon flyger jag och sambon till Turkiet för 2 veckors sol. Inte för att det varit fel på vädret härhemma, men det ska ju bli kallare nu Håll tummarna för att jag inte behöver uppsöka någon Turkisk gynekolog eller flyga hem för tidigt! Lite läskigt att åka iväg, men det blir nog alldeles jätteskönt och kommer gå jättebra.... *upprepar som mantra*
    Jo det är faktiskt jätte skönt ibland med en sommarstuga. Fusk att åka till Turkiet men hoppas ni får en underbar resa. Vi fundera på thailand 3 veckor i vinter så vi får se hur det blir med tanke på allt
    Är 2010 vårt år
  • Bebislängtan82
    Diorlover skrev 2009-07-04 12:03:42 följande:
    När man väl ringet till Bm har de semester eller är ute på möta...
    Jo semestern börjar väl för de flesta nu snart eller? Min tandläkare gick på semester igår och kommer tillbaka i augusti
    Är 2010 vårt år
  • Bebislängtan82

Själv väntar jag på mensen idag el imorgon. Fick den på dag 28 sist vilket är idag men ingen mens än och inga känningar av den heller

Är 2010 vårt år
  • Bebislängtan82

Mensen kom nu på morgonen,konstigt att jag kan veta när den kommer. Känner man det på sig eller

Irma: Hoppas ni har det bra i Turkiet

Är 2010 vårt år
  • Bebislängtan82
    Me81 skrev 2009-07-10 20:35:56 följande:
    Nu hoppas man på ett lyckat resultat under ägglossningen och ingen mens sen..en fråga..kan man må illa bara några dagar efter ägglossning om man blivit gravid..eller beror mitt..väldigt svaga illamående på ngt annat?Mådde nog inte illa såhär tidigt föregående grav.
    Håller tummarna för dig sist jag var gravid börja jag må lite illa ngn dag efter ägglossningen och detta höll i sig hela tiden mer eller mindre varje dag tills jag var i vecka 9 tror jag
    Är 2010 vårt år
  • Bebislängtan82
    lottizm skrev 2009-07-11 09:35:41 följande:
    hejigår fick jag göra vul och se ett litet pickande hjärta. v6+2 enligt läkaren. fick utskrivet progesteron också, någon här som tar eller har tagit det som vet hur länge man brukar ta dom och om dom brukar funka?
    Vad skönt att allt såg bra ut igår håller tummarna att det fortsätter så nu.
    Är 2010 vårt år
  • Bebislängtan82

Irma: Hoppas verkligen allt ser bra ut imorgon,ska hålla tumamrna för dig.

EGO: Jag är inte aktiv här varje dag längre av någon andledning. Känns skönt att få lite space härifrån.

Är 2010 vårt år
  • Bebislängtan82

Irma: Beklagar verkligen att det inte gick denna gång heller för jävligt att det ska få bli sådär. Kram

EGO: Jag är som sagt inte så aktiv här längre,det kan gå flera dagar innan jag ens loggar in en gång. Jag har fortfarande inte fått någon operations tid. Jag har brutit min lilltå igår slog i den i soffan och det gör ont,svullen och blå är den oxå. För övrigt ska vi på fest ikväll med min svärgerska och hennes karl och lite vänner. Nästa vecka drar vi till GBG med en hotellnatt och en heldag på Lisberg med massa mys,bara vi två.

Är 2010 vårt år
  • Bebislängtan82

Nu är vi hemma igen,varit i gbg sen tisdags kväll och kom hem igår kväll. Blev en heldag på Liseberg men även 2 dagar på Ullared,men guf vad ont i fötterna man får av att gå sådär mkt och pengar gör man ju av med oxå

Ego: Har 4-5 dagar kvar till mens nu och den kommer troligen som vanligt. Fortfarande ingen operationstid och idag är det 2 mån jag väntat på den,det är för jävligt tycker jag.

Är 2010 vårt år
  • Bebislängtan82

Jaha då kom mensen idag 4 dagar för tidigt oxå

Är 2010 vårt år
  • Bebislängtan82

Snigelkatt: Nä vi bodde inte på hotell alls en natt sov vi i bilen sen tälta vi 2 nätter bilen sov jag som en stock i men inte i tältet märkligt det där.

Är 2010 vårt år
  • Bebislängtan82

Tycker oxå det är sjukt dåligt att jag ska behöva vänta såhär länge. Snart 6 mån har bebisverkstan legat på hyllan och vi börjar bli otåliga pga vårt förflutna och vår "otur". Jag hoppas på att få tiden nu i augusti alltså annars ska dom får höra ett och annat

Är 2010 vårt år
  • Bebislängtan82

Skönt att det verkar gå bra för er flesta här inne.

Själv har jag fortfarande inte fått ngn tid,ska ringa idag och höra hur fan dom tänkt orkar inte vänta längre med att försöka bli gravid,det är nog nu. Kram

Är 2010 vårt år
  • Bebislängtan82

Anatea: Grattis

Är 2010 vårt år
  • Bebislängtan82

Hur går det för alla?

Är 2010 vårt år
Svar på tråden Vi med upprepade missfall som följs åt. Part 3