pergotjejerna igen
Nu hittade jag hit...
Nu hittade jag hit...
Hje hopp..
Här lever foglossningen oxå.. men ingen mening att gnälla jag heller..
Jag tror att jag får en flicka till även om jag INTE alls mår som sist..
Gubben tror att det e en pojk och min mamma tror med att det e en pojke, Mamma gissade rätt sist o även på min syster..
Men det får vi se i oktober när liten kommer.. Spelar absolut ingen roll vilket, hade varit jätte kul med en pojke men blir lika glad vilket =)
Lillalivet: Får man fråga varför du bebiljasts snitt ?
Själv vet jag inte om det blir snitt eller tidig igångsättning..
Okej få se vem a er som har rätt då=)
Idag blev jag sjukskriven 25 % för foglossningen... Dom tyckte att jag skulle gå ner i tjänst istället för sjukskriva mig.. Men varför ska jag förlora dom pengarna om sjukskrivningen blir beviljad?
Jag har inte sökt hp ännu? vet inte när man ska söka, tänkte vänta tills efter ul iaf=)
Ja det e skönt att jobba 75 istället.. orka vara människa lite med..
Igånsättning eller snitt för min del e ju för att min tjej vägde över 5kg, och fikc diverse skador.. vill inte gå igenom det igen..ont o så efteråt med ju..
vädlifgt kort men ni förstår iaf..
Trevlig helg på er alla..
Ul idag, gick bra =) Blev flyttat till 31 okt...
Livlig liten krabat.. Ska lägga ut bilderna så småningom =)
Ja det syns iaf att jag e gravid,, Men folk trot att jag e längre gången.. men det e väl för att jag hade mage sen innan med.. Ska ta o uppdatera bildgalleriet snart igen med bilder...
Känner era karlar sparkarna ännu?
Vår lilla bus gömmer sig så fort "pappa" lägger handen på.. *haha
Jag har inte en aning var vargön ligger ?? Göteborg har vi typ 16 mil till.. Nära???
Men om man bara bestämt sig för en träff så kan man offra sig att åka en bit=)
Ja jag tycker med att det e helt otroligt att vi alla lyckades samma månad...
Jag var helt säker på att det inte var något.. det blevv verkligen en överraskning '=)
Jag mår som tidigare iagf.. fortfarande illamåående.. fatta inten är det tänkt försvinna?
Fogarna gör ju bara mer o mer ont-. Hopaps verkligen mitt bälte kommer snart...
Övningarna från sjukgymnasten hjälper inte något vidare..
Gör ju tom ont att ha sex.. tycker synd om min man.. först typ inget sex för att jag mådde kasst o nu för att det gör ont.. isst får man ställa upp lite då o då.. men inte så ofta ändå..
Usch idag var det klagodag.. haha
Ja jga känner sparkarna tydligt =)
Usch ja det hemskt med minnet hur det kan försämras så mycket.. ibland e jag helt snurrig... men men..
Nu har jag fått mitt foglossningsbälte..Hjälpre lite när man står o går.. det begränsar ens rörelse lite så att man inte gör "fel" hela tiden..
Tinee va skönt att du med får komma iväg till sjukgymnasten nu.. hoppas du får en trevlig sådan =)
hejk.. här tittar jahg in med.. har inte varit ute på länge känns det som..
Varit lite mycket här hemma..
Men iaf så mår jag som tidigare.. Bebis sparkar för fulllt. foglossningen blir ju inte bättre.. men e nöjd med mitt bälte...
Vad mysigt att lyssna på bebbe tinee.. jag längat tills nästa bm besök.. men jag har ju redan hört bebis en gång iaf..
Jag ska till bm den 29/6...
Jag tycker att denna grav går lite fortare.. kan bero på att jag jobbar med.. plus att man har lill tjejjan attta hand om..
skillnad sist satt jag hemma hela dagrna, heltitdsjukskrive från v 13 ju.. =(
Tinee, fina nam förresten =) Alla namnrn passar till william tycker jag.. =)
Våra namn förslag just nu e
*Theo
*Max
Flicka
*Fideli
Lillalivet: Usch va tråkigt att din foglossning med blir värre.. =( Tråkigt när man inte kan göra samma saker som resten av familjen..
Förstår dej så sätt med privatgränsen =) Helt okej.. Bara vi som e nyfikna av oss ju=)
Tinee: Usch va tråkigt att bältet inte hjälper dej... Inte för att det hjälper hundra för min del men det hindrar mig att göra vissa saker o det gör att jag inte får så ont..
Men det hjälper ju bäst vid gående eller ståendes..
Ja det e ju klart, har man gått halva grav innan man vet att man e gravid så går det ju fort=)
Men som sagt tycker nog att det går lite fortare denna gången.. Men ändå mår jag så mycket sämre denna gången.. Jävla illamående som inte ger med sig..
Har ni haft nåfra tidiga sammandragningar ?
Jag har haft några st. Dom säger att det e vanligare med andra barnet... men ändå väldigt obehagligt...