• challis777

BIM-4 och det kommer genomskinlig vätska när jag klämmer på bröstet?!

Jag äter pergotime, kanske är det ännu en konstig biverkning?

Men om jag klämmer lite på brösten så kommer det ut lite lite genomskinlig vätska ut höger bröst. Inget från vänster. Kan det vara ett tidigt graviditetstecken, eller?

Jag har hatat alla "kan jag vara gravid-trådar". Ta ett test för fan. Men nu är jag här själv Hahaha! Och jag vågar inte testa förrän BIM. Jag vill hellre ha kvar hoppet om det blir minus...

Nån annan som fått vätska i brösten?

• Svar på tråden BIM-4 och det kommer genomskinlig vätska när jag klämmer på bröstet?!
  • fiffi84

Hej jag har haft vätska i mina bröst och trodde också att det var graviditetssymtom men det var det inte och sökte för det och de sa att de kunnde vara att man hade förhöjt prolaktin värde som är ett hormon som man produserar när man ammar igentligen och det är det som gör att man inte får ägglossning då. Kan vara det men i mitt fall var det inte det heller. Men fick veta att jag hade pco i stället:(
    Lycka till!

• Jess87

Låter lite väl tidigt för att det ska vara ett graviditets tecken.. eller? ;o

Fick iaf inte vätska i brösten fören v.20 nånting..

• challis777
    fiffi84 skrev 2009-05-24 21:40:42 följande:
    Hej jag har haft vätska i mina bröst och trodde också att det var graviditetssymtom men det var det inte och sökte för det och de sa att de kunnde vara att man hade förhöjt prolaktin värde som är ett hormon som man produserar när man ammar igentligen och det är det som gör att man inte får ägglossning då. Kan vara det men i mitt fall var det inte det heller. Men fick veta att jag hade pco i stället:( Lycka till!
    Jag har PCO, kanske det är därför då?
  • challis777
    fiffi84 skrev 2009-05-24 21:40:42 följande:
    Hej jag har haft vätska i mina bröst och trodde också att det var graviditetssymtom men det var det inte och sökte för det och de sa att de kunnde vara att man hade förhöjt prolaktin värde som är ett hormon som man produserar när man ammar igentligen och det är det som gör att man inte får ägglossning då. Kan vara det men i mitt fall var det inte det heller. Men fick veta att jag hade pco i stället:( Lycka till!
    Jag har PCO, kanske det är därför då?
    Jess87 skrev 2009-05-24 21:42:44 följande:
    Låter lite väl tidigt för att det ska vara ett graviditets tecken.. eller? ;o Fick iaf inte vätska i brösten fören v.20 nånting..
    Jag har ju ett barn, och jag fick inte mjölk alls då förrän 4-5 dagar efter förlossningen...
  • Pluttemor

Jag har oxå vätska i brösten.. jag har haft det lite till och från.. min historia är dock ganska lång. Jag har endometrios

Jag undarar om ni vet om man kan få omslag på ÄL-sticka utan att man har ÄL??

Lär som om du skulle leva för alltid, Lev som om du skulle dö imorgon...
  • fiffi84

ja om man har pco inte annars tror jag.

• Pluttemor
    fiffi84 skrev 2009-06-04 09:22:54 följande:
    ja om man har pco inte annars tror jag.
    okej.. Jag har iofs regelbunden mens.. men det är väl ingen garanti för att man har ÄL..
    Lär som om du skulle leva för alltid, Lev som om du skulle dö imorgon...
Svar på tråden BIM-4 och det kommer genomskinlig vätska när jag klämmer på bröstet?!