Besviken efter födelsedag - larvig? (långt)
Jag skäms så mycket jag var nästan pank när min sambo skulle fylla år några månader sedan och nu har min anställning tagit slut så jag kommer absolut inte kunna fira honom ännu. Jag gjorde en gigantisk tårta och uppvaktade honom på annat vis och han var medveten om att jag inte hade några pengar och att jag ville köpa en present. Men han sa att det inte gjorde något och att han inte ville ha någon på sin födelsedag utan att vi skulle köpa en senare tillsammans. Och nu har tiden gått och jag har bara haft mindre och mindre pengar varje månad, jag skäms så mycket. När jag väl har pengar ska jag använda dem och ordna en riktigt fin kväll för honom, och jag vet vad jag ska köpa redan.
Sen mår jag extra dåligt då han inte uppvaktas av någon annan än mig och inte har gjort det under de åren jag känt honom. Jag brukar iaf få nått litet när jag fyller år. Och på julaftnarna så får jag hur mycket som helst och min sambo får nästan inget av hans föräldrar, så då slutar det med att jag ger honom hur mycket som helst så att han inte ska sitta och skämmas :(