• ASLH

Får ingen undersökning!

Hej!

Jag var hos en gyn först. Hon sa att jag skulle gå ner. Hon gjorde vul och såg inget. Jag var inte nöjd så jag gick till en annan och han såg att jag hade PCO. Jag fick provera direkt och ska idag gå och ge första blodprovet för att bekräfta det han redan vet som han sa.
    Min gyn sa att det fanns ingen anledning att vänta på att jag skulle gå ner i vikt för det är svårt med PCO. Han sa även att de fått igenom att man kan ha högst BMI 35.

Vet inte vart du bor men jag befinner mig i s-tälje och det var på privatklinik. Stå på dig! Ring och förklara läget till en annan klinik som jag gjorde och kolla hur de ställer sig till detta.

Lycka till!

• ASLH
    dragonesse skrev 2009-05-27 20:32:02 följande:
    Så gynekologen såg inget på ditt första vul? Har du fått någon förklaring till varför? Jag bor i Örebro län och här säger de att gränsen är bmi 30. Jag har kollat upp en privat klinik och ska ringa dem senare när jag fått lite mer ork. Hoppas jag får ett bättre bemötande där. Under tiden försöker jag gå ner i vikt. Jag har gått ner till under bmi förut men jag har aldrig lyckats hålla vikten längre än ett halvår. Hoppas jag lyckas denna gång.
    Nä hon tyckte att om hon inte såg äggstockarna så tydde det på att det var bra..?! Då förstår du kanske varför det inte kändes ok.. Håller tummarna för att du hittar en vettig gyn. Som sagt ring runt och kola hur de ställer sig till dina "problem"

kram på dig
Svar på tråden Får ingen undersökning!