• Helajni

Hjälp! Vi har GIGANTISKA spindlar inne.

Sitter här med riktig ångest. Nyss kom en JÄTTESTOR, och då menar jag JÄTTESTOR (tom min man erkände att det var den största spindel han sett i Sverige) krypande över väggen inne här vid datorn. Vi bor i radhus, rummet är på övre våningen och jag har aldrig det fönstret öppet.
    Låter kanske löjligt men jag är verkligen jätterädd för så stora spindlar även om jag VEEEET att de inte är farliga. Får panik vid tanken på att jag kanske är själv nästa gång jag hittar en...
    Häromkvällen kom en lika stor rackare sättandes i 120 km/h över vardagsrumsgolvet när jag och dottern, snart 3 år kollade på TV. Lyckades behärska mig, vill inte överföra min spindel-fobi på henne.
    Kan man göra ngt, typ Anticimex mot spindlar?

• Svar på tråden Hjälp! Vi har GIGANTISKA spindlar inne.
  • Nova81

Åh fy!!!! Själv har jag just fångat en stor spindel 3 cm från ben till ben o tjock var den oxå i ett glas så sambon får ta bort den när han kommer hem! *ryser* för spindlar är det värsta jag vet!

Ring Anticimex på måndag o fråga!

• Manda

Vi har också fått in en massa spindlar, är det årstiden månne?

• Amfeje

Min syster såg en jättespindel hemma hos oss i torsdags, men den försvann, har inte sett till den än men jag vet att den är här någonstans. Hua!!
    Här är det jag som får "ta hand" om dem för sambon haaaatar dem
    har inte talat om det för honom för då skulle han inte kunna sova förrens vi hittat den.

• Nova81

Iors syster- *ryser* av bilderna

• Majblomma12

Ja, som sagt, vidriga typer, det där...

• Jonnzie

Jag har varit i kontakt med Antisimex en gång för jst detta problemet de sa att det inte nåt gift som tar på spindlar för de reser bara på sig och går över med sina äckliga ben....

• nattuggla

JA, jag förstår er...här springer de också för fullt...är nog årstiden. JAg hatar dom också, de är det värsta jag vet och jag kämpar på för att inte överföra detta på min dotter som nu är 2 år.

• HelleGbg

har själv varit i kontakt me anticimex om mega stora spindlar,.men till svar fick jag att det är inga skadedjur,.så friskt hus kan manju trösta sej med då

• Nichth

säg inte att det är årstiden vill inte ha in såna äckliga varelser.

iors syster. tittade på länken, blir nästan illamående när jag tittar.

HATAR SPINDLAR!!!

Svar på tråden Hjälp! Vi har GIGANTISKA spindlar inne.