Inlägg från: Mirelena |Visa alla inlägg
  • Mirelena

Hur många dagar har du kvar?

10.......

• Mirelena

7dagar kavr?

eller mer eller mindre.. mest troligen mer..

• Mirelena
    mamalo skrev 2009-07-27 10:45:42 följande:
    Bf +3, och bebis är fullt rörlig och inte ett dugg intresserad av att komma ut... suck
     är 7dagar kvar för mig och min bebis är oxå fullt rörlig, så jag vet hur det känns, min bm säger att bebis inte kommer fixera sig.. och då min mamma hade det likadant med mig så får jag utgå från att det kommer gå bra ändå.. fast jag måset lyda min bm och ringa förlossningen direkt vattnet eller värkarna börjar, måste tydligenin direkt då.. så det inte blir några kompilkationer.. (förstföderska)
  • Mirelena

enligt ul 5, enligt bm idag, enligt mig själv vem vet ungen kanske stannar kvar! för känningar har jag inga alls...

• Mirelena
    Avonakire skrev 2009-07-29 08:55:18 följande:
    HAHA fy.. tänk om ungen skulle stanna kvar.. ingen gör något.. Den får helt enkelt ta och växa i magen :D Tänk å gå omkring med en 4 åring i magen.. näh tusan, haha.. Hoppas det sätter igång för dig snart ;) Jag har 7 dagar kvar och håller även tummarna på att det sätter igång när som helst..!
    haha! VILKEN TANKE! nja skämt åsido men visst är det bekvämare att ha bebis i magen, slipper amning, skrik och alla andra krav.. men jag vill ju träffa den lill*skiten snart oxå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Svar på tråden Hur många dagar har du kvar?