Aldrig mer Tele2!
Har haft strul med dem förr, men detta tar priset!
Teckna ALDRIG, jag upprepar, ALDRIG, abonnemnang i detta s**tbolag som behandlar sina kunder som dynga!
Jag bytte ett tag sedan till e-postfaktura. Sedan dess är det bara strul. De skickar mig påminnelse om att jag inte har betalt räkningen, via sms på torsdag - kristihimmelfärdshelg. Jag betalar på måndag och då har de stängt min mobil! Dessutom är det ett företagsabonnemang, vad f''''''n har de att förlora genom att låta den vara på några dagar. Den är fortfarande inte på!
Jag har faxat kvittot om betalningen, ringt till kund(???)tjänsten - inget hjälper. Man kan inte prata med någon högre, man kan inte göra annat än kundklagomål. Heja. Hur länge tror ni att jag kommer vara kund hos dem? Exakt.
GÖR inte det misstaget att du också. Nu ska jag flytta alla mina abonnemang, mobil, fasta, fax, bredband, rubbet. Nu har jag fått nog.