Inlägg från: trebarsmamma |Visa alla inlägg
  • trebarsmamma

min vovves pruttar stinker varför

allstå när han pruttar så stinker det verkligen illa,har bara haft han i några dagar, han äter hills valp foder,

• Svar på tråden min vovves pruttar stinker varför
  • trebarsmamma

jo men han fiser ju hela tiden, jag vet att dom kan stinka illa, men att han ska göra det med bara några minuters uppehåll,

träffade en tant ute på sista rundan nyss och hos sa att det kan vara fodret,

• trebarsmamma

nä eller jo idag gav jag han lite korv, men när han kom så gav jag inge annat och inte den förra ägaren häller, för jag frågade om han brukar få vanlig mat, och hon sa nä, men idag har han inte fisit lika mycket,

jag tror att när han är lite skit nödig så pruttar han äkligt, för han bajsar 5-6 gånger om dagen, så när jag tycker att det börjar bli för jobbigt för allt stinkade så han så går vi ut och då bajsar han, men idag har han bara bajsat 2 gånger än så länge,

men förra ägaren sa faktiskt att han stinker värre en en karl så han har nog fisit så hela tiden, men jag ska prova med nytt foder och så

• trebarsmamma

men jag frågade faktisk på djuraffären och hon sa att det inte är normal, förstår inte varför folk ska hålla på för, måste folk trycka ner andra, jag frågade en fråga inge mera,

• trebarsmamma

jo men menar att det är så tyo i dom flesta trådar, folk som provocerar, som inte håller sig till ämnet, eller bara som om dina luktar gott eller skit eller vad deyt nu står,

jag är bara orolig för min hund resten skiter jag i, låt mina fisar stinka eller llukta hallon, jag vet ifall jag är sjuk eller inte tål något,

men det vet jag tyvärr inte om min hund.

• trebarsmamma

och sen tycker jag att det är skönt när folk skriver att era hundars fisar stinker, för då vet jag att det kan vara normal, att det bara är så

• trebarsmamma

ja jag har ju inte frågat mera eller hur, och jag är inte känslig, men det va ju inte vad min fråga va bara,

men sak samma.

• trebarsmamma

jag köpte Royal Canin idag fast med ris i, och ska blanda ut det med hells, så hoppas att det går över för han nu,

Svar på tråden min vovves pruttar stinker varför