Inlägg från: Julienne |Visa alla inlägg
  • Julienne

frågor till er som har en Hästens-säng

Kan jag låna den här tråden lite?

Vi har länge funderat på att köpa en ny säng och varit och provat. Testat både Hästens och Jensen. Nån som har nåt att säga om Jensen jämfört med Hästens?

• Julienne

Nu är det en ny säng på gång för oss. Vi var först inne på Jensen men så läste vi testet som DN gjort och blev tveksamma. Sen var vi och kollade på Mio:s hemsida. De säljer ju bl a Ekornes sängar, de som fick bäst-i-test hos DN. Det visade sig att de just nu har kampanj på Svane Hilton Continentalsängar, den sorten som förekom i testet. Så vi åkte vind för våg till Mio igår och testade. Jisses vad skön den verkar vara!! Vi som är vana vid en 10 år gammal Sultan från Ikea som nu sett sina bästa dagar!

Vi ska bara fundera lite så att vi inte hoppar in i nåt förhastat. Men det lutar åt en beställning *lycklig*

Nån som har en Svane Hilton som har några inlägg?

• Julienne

Vi har bestämt oss för en Ekornes Svane Hilton nu. Längtar till leverans så jag kan sparka på min gamla Ikea Sultan som är över 10 år och gjort sitt!!! Vi gick ganska mycket på det där testet som DN gjort samt att det nu var kampanj på Mio. Känns som ett bra beslut.

• Julienne

3 nätter har passerat sen vi fick hem vår Ekornes Svane Hilton. Jag känner mig som Törnrosa som skulle kunna sova i 100 år. Så skönt är det!

• Julienne

Kajsa79, Mio möbler har just nu kampanj på Svane Hilton. Den gick på 15000 inkl bäddmadrass. Kolla in mio.se Gå via Kollektion - sängar/sängbord - madrasser så hittar du den.

Svar på tråden frågor till er som har en Hästens-säng