Inlägg från: Anonym (samma här) |Visa alla inlägg
  • Anonym (samma här)

Får inte sömn

Jag har samma problem. Är så trött och sliten om dagarna men på nätterna kan jag inte sova. Då blir jag pigg och det är omöjligt att slappna av. Vet inte vad detta beror på. Kanske mental stress under dagen?

• Anonym (samma här)

Jag med. Hela kroppen skriker efter sömn men huvudet vägrar att stänga av så man ligger bara och vrider och vänder på sig. De säger att motion hjälper men inte i mitt fall. Jag rör mig varje dag. Har du testat CD-skiva med mental avspänning? Det fungerar för en del.

• Anonym (samma här)

Jag är ensamstående på heltid till en trotsig fyraåring. Jag äter också antidepressiva. Förra året försökte jag sluta med tabletterna men då blev det ännu sämre med sömnen. Jag tror i och för sig sommaren och ljuset påverkar en del också. Det verkar som om man behöver mindre sömn då. Det är lättare att sova under vinterhalvåret.

• Anonym (samma här)

Iskall Öl skrev 2009-05-31 01:17:32 följande:

Mammut och Papput skrev 2009-05-31 01:14:59 följande:
    På sistone har det blivit riktigt dåligt. Nästan ingen mat alls. Inte heller tränat. Varit sjukskriven och mest liggandes i rummet, eller på sängen. Så jag tar det lugnt om man säger så. Känns helt galet, känns som att man inte kan kontrollera kroppen. Som att hjärnan inte hänger meeed, precis som när man är döslut. Läskigt doooock!
    Det låter inget vidare. Jag tycker du ska söka hjälp!
  • Anonym (samma här)

Så kan du ju inte ha det, menar jag.

Svar på tråden Får inte sömn