• Cococo

Om ni skulle sälja ert hus...

...skulle ni då ta extra betalt för att låta sandlådan stå kvar?
    En vanlig i trä som kostar typ 500:- på Bauhaus!

Måste bara höra vad ni tycker, då vi råkat ut för detta vid vårt husköp.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 09:39
    Vi blev erbjudna att köpa sandlådan i ett mail, svarade inte på det och när vi kom dit nästa gång så stod den på grannens tomt och det var en stor sandfläck där den var innan.

• Svar på tråden Om ni skulle sälja ert hus...
  • Slöjan

Nej, det skull vi inte ta betalt för......

• underbara jag

nä det skulle jag inte.

• Linnea Kevin

Nä tror inte jag skulle bry mig om det faktiskt. När vi flyttade in här där vi bor nu stod det en sandlåda kvar.

• Miss Lau

Nej, det gjorde vi inte när vi flyttade. Verkar dessutom vara mer jobb att ta bort sandlådan och återställa gräsmattan än att bara lämna den

• Majken

Nej, det skulle jag inte - men jag lägegr ingen värdering i att andra väljer att göra det...

När vi köpte vårt ställe så fick vi betala 5000:- extra för div. utrustning (en gammal gräsklippare, några redskap/verktyg samt den ved som fanns i förrådet)

Love my M-girls
  • LeWi

Verkligen inte!
    Vad är det som säger att köparen ens vill ha sandlådan?
    Blir ju samma som att lämna kvar möbler man inte längre vill ha och kräva pengar från köparen för dem. Helt befängt.

Säg till dem att ni inte vill ha sandlådan om de ska ha betalt för den. Vill ni ha en kan ni ju lätt köpa en ny istället.

I reject your reality and substitute my own.
  • köttbullelydnad

Nej, det hade vi inte.

• Cococo

Vi blev erbjudna att köpa sandlådan i ett mail, svarade inte på det och när vi kom dit nästa gång så stod den på grannens tomt och det var en stor sandfläck på "vår" tomt där den stod innan.

Vi får köpa en ny helt enkelt, tycker bara att det var lite konstigt!

Svar på tråden Om ni skulle sälja ert hus...