Inlägg från: Hallontårta |Visa alla inlägg
  • Hallontårta

Ok, jag ska ha stl 21-22, men det kanske inte ens finns. Har hittat på nätet, men de är ju så dyra =(

Tvillingmamma2007 skrev 2009-06-01 20:45:48 följande:
    Hallontårta: Såg blåa i strl 28 på mitt lindex häromdagen annars var det dåligt med de...
  • Hallontårta

Förra sommaren fanns de överallt. Egentligen tycker jag att de är fula ;> Men är de sköna så tror jag knappast att sonen bryr sig om de är snygga eller inte.

Tvillingmamma2007 skrev 2009-06-01 21:10:36 följande:
    ok jo de är ju expensive och jag vet inte vad Bamse börjar på. Ifjol köpte jag blåa och svarta på en marknad för 50 kr och de var helt ok ändå. Snart vimlar det väl av dem.
  • Hallontårta

Vi har precis haft vårmarknad, jag glömde titta då klantskalle som jag är! Annars får jag hitta några andra sandaler. Det är alldeles för varmt vissa dagar med skorna han har. Tips på bra sandaler? :)

Tvillingmamma2007 skrev 2009-06-01 21:17:54 följande:
    Nej precis! Men sommaren har ju precis börjat, kommer nog med alla marknader ska du se.
  • Hallontårta

Tack för tipset! Både till lillkillen och mig själv. Ska kolla upp dem.

Tvillingmamma2007 skrev 2009-06-01 21:28:47 följande:
    M Mina killar har fått snygga Ecco sandaler sådana där med bara remmar, svala och sköna! Hade tur och fick tag på två stycken av fjolåretsmodell för halva priset super! De är ju annars lite dyra men jag har själv med och de är ju så sköna.
  • Hallontårta

Finesse: Ja, jag frågade i butiken idag och hon sa också från stl 24. Attans

Snorky: Ja Kavat gillar jag med, har dock inte hittat några extra snygga ännu. Ska kolla coop, tror de säljer sådana skor också.

Idag köpte jag en t-shirt till grabben för 19:- på KappAhl.

• Hallontårta

Tänkte på det! KappAhls rea-sms gäller ju även accessoarer, glöm inte det. Sedan behöver man inte radera sms:et heller utan det gäller till utgångsdatumet. Det visste inte jag innan.

Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8