Inlägg från: Hallontårta |Visa alla inlägg
  • Hallontårta

    För alla oss som gillar LINDEX - del 8

    Jag har mailat Lindex ang. min rabattkod jag använde mig av, denna kommer jag antagligen inte kunna använda vid en annan beställning även om de makulerat den jag gjorde nu. Passade på att fråga om de verkligen har rätt att makulera ordern då det står på deras allmänna villkor att priset som står är det som gäller. Får se vad de svarar Naturligtvis vet jag att vi gjorde fel som beställde, å andra sidan så gick det ju inte att ta bort rabatten heller. ;>

  • Hallontårta

    Hahaha, tänk om de skulle få en massa stämningar på sig av massa giriga morsor. ;D Egentligen skulle fler maila dem och se vad de svarar, och om de svarar lika. ;)


    iAnnaMaria skrev 2009-07-29 12:48:14 följande:
    Det är faktiskt väldigt konstigt att dom har rätt att makulera. Det är knappast ett textfel som dom hävdar! Har dom skickat ut orderbekräftelse så är dom faktiskt skyldiga att leverera! Och om det dessutom står att priset som anvisas gäller så borde det ju definitivt vara så. Men även om vi har rätt så tror jag inte Lindex kommer ge sig om vi inte typ stämmer dom :P
  • Hallontårta

    Hahaha ja de stackars sommarjobbarna som slet i morse för att packa våra varor. Tror inte lindex kommer skicka ut något.


    Finesse skrev 2009-07-29 12:57:38 följande:
    jag använde min på rea kläder jag köpte idag.. men jag vill ha den på den där klänningen oxå.. egentligen.. för jag beställde ju det där igår.. tänk dom stackarna som verkligen trodde att det skulle vara så.. dom måste ju kunna skicka ut ett "förlåt mail"..
  • Hallontårta

    Säkert ett standardsvar, får se vad de svarar mig då. :) Hoppas jag kan få tillbaka min rabatt på 50:-


    Finesse skrev 2009-07-29 13:01:09 följande:
    Jo jag har fått mail.. Hej och tack för ditt mail!   Tyvärr så har vi haft ett tekniskt fel på vår ehandel inatt som resulterade i att stora rabatter lades in på vissa beställningar. Detta har idag åtgärdats och kunderna kommer att bli informerade under dagen. Ordrarna kommer att blir stoppade och du kommer att behöva lägga en ny order. Dina pengar kommer att sättas tillbaks på ditt konto snarast. Vi beklagar att detta inträffat.
  • Hallontårta

    När mailade du förresten?


    Finesse skrev 2009-07-29 13:01:09 följande:
    Jo jag har fått mail.. Hej och tack för ditt mail!   Tyvärr så har vi haft ett tekniskt fel på vår ehandel inatt som resulterade i att stora rabatter lades in på vissa beställningar. Detta har idag åtgärdats och kunderna kommer att bli informerade under dagen. Ordrarna kommer att blir stoppade och du kommer att behöva lägga en ny order. Dina pengar kommer att sättas tillbaks på ditt konto snarast. Vi beklagar att detta inträffat.
  • Hallontårta

    Öh, det står ju "hej och tack för ditt mail"?


    Finesse skrev 2009-07-29 13:09:10 följande:
    fast jag har inte mailat dom nånting alls.. tänkte göra det å ser att dom skickat ett redan.. men nu har jag lagt en ny beställning.
  • Hallontårta

    Hahaha skumt.


    Finesse skrev 2009-07-29 13:10:50 följande:
    ja konstigt va.. men jag har inte skickat nåt alls till dom.. dom kanske tänkte på att dom får mail när man beställt.. jaja.. det var ju för bra för att vara sant..
  • Hallontårta

    Det dumma är att det var den jag använde, vilket gör att jag inte kan anv. den igen! Är det inte samma kod som var på värdechecken på 50:- som kom ut tidigare?


    sarismaris skrev 2009-07-29 13:27:51 följande:
    Hmm... Antar att alla får samma kod som har använt den andra?? Jag kanske inte behöver va ego och "gömma" den..? P26005 ska det va..
  • Hallontårta

    Håller med dig! För visst var det den som kom till värdechecken?


    sarismaris skrev 2009-07-29 13:33:23 följande:
    Hmm, jag tyckte jag kände igen den! Ja det är det kanske, för jag kan inte använda den upptäckte jag nyss! Men så dumt av dom att ge en gammal kod!!
    De jobbar på bra måste jag säga. Nu fick jag svar på mitt mail:

    Hej och tack för ditt mail!

    Under dagen har du fått/kommer du få information om att din orderblivit makulerad. Pga. En störning i vårt system så har ett uppenbart fel smugit sig in. Priset på den vara som du beställ har inte förändrats, ett tryckfel har smugit sig in men att våra barnplagg skulle kosta 19.50:- oavsett vilket plagg det gäller är ett uppenbart fel och kan därför hävas från oss.
    I detta fall så har alla ordrar som lagts under natten fått tekniskt fel och kommer ej att gå igenom. Du är välkommen att lägga en ny order idag.
    När det gäller din 50:- rabattkupong så får du här en ny kod av mig; P26005

    Vi beklagar att detta inträffat.

    Tycker det var bra svarat
  • Hallontårta

    Jag svarade på mailet, skrev att det var denna kod jag anv. mig av i beställningen. Får se vad de svarar..
    Koden gäller till 31:a aug, kanske därför de ger ut den.

Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8