För alla oss som gillar LINDEX - del 8
Åh, vad jag blir sugen att shoppa lite nya kläder till barnen....men det kommer kanske en rabattkupong i veckan så jag får nog vänta lite.....
Åh, vad jag blir sugen att shoppa lite nya kläder till barnen....men det kommer kanske en rabattkupong i veckan så jag får nog vänta lite.....
Vad tycker ni om de nya muminkläderna? Jag tycker de är så söta och ska köpa dem till min dotter....så fort det kommer en rabattkupong....
Sen är där ju Bamsekläderna som man jag också måste ha en del av.....tur att jag måste köpa en del till tösen som ska börja på dagis.
Så besviken jag blev...bara 50 kr rabatt!!! Jag hade hoppats på lite bättre faktiskt......
Jag tycker inte alls det är roligt med rea...jag bara längtar till att det kommer nya fina höstkläder...har redan handlat lite till tösen..kunde inte hålla mig.
Jag behöver lite tips på vad jag ska köpa till tösen från Mumin. Vill gärna ha den röda med mumin men vet inte vad jag ska köpa till. Ska man ha svarta mjukis byxor eller röda?
Tänker nog köpa en FIX fleece till dottern...för 40 kr!!!!!
Dottern ska börja på dagis nu i höst. Jag funderar lite på vad hon ska ha för jacka då. Vinterjacka behöver hon ju inte använda förrän i december kanske då vi bor i södra Sverige.
Sonen har en FIX vårjacka som han kan ha i höst också, men jag vet inte vad jag ska köpa för jacka till dottern. Är det någon som har ett förslag?
Överdragsbyxor har jag men vad hon ska ha för jacka vet jag inte...borde kanske köpt en FIX-jacka till henne också i våras....
Men det borde ju finnas höstjackor att få tag på???
Fodrade regnkläder är kanske en idé...men blir kanske för varmt vissa dagar?? Bra med en skaljacka egentligen....Polarn och pyret har ju en sån men är för dyr tycker jag...