Inlägg från: fritzie76 |Visa alla inlägg
  • fritzie76

För alla oss som gillar LINDEX - del 8

25% på alla jeans nu

• fritzie76

Ja på barnjeans..ska köpa några par för det behövs nya till hösten.

• fritzie76

Vad tycker ni om hängsle-jeansen? Lite sugen på att köpa det till dottern, men vet inte om det är praktiskt....

• fritzie76

Ja, jag ska nog köpa en fix-jacka till henne, tycker de brukar vara superbra! Hoppas att de är fina i år!

• fritzie76

FIX-overallerna har kommit ut på hemsidan....kanske snart jacka och byxa också kommer.....

• fritzie76

Får vara framme när kupongen kommer...då kommer de gå åt snabbt!

• fritzie76

Ska man passa på att köpa overall nu kanske och använda rabattkoden som ger 100 kr rabatt på 400?? Eller det kommer kanske bättre rabatter nästa månad..25% på ett köp :)... Vad tror ni??

• fritzie76

Såg FIX vinterjackor i affären i dag. Röda, gröna, blå och rosa. Inte någon som direkt passar till min pojke på 4 år. Är det någon som har förslag på vad jag ska köpa för vinterjacka till honom?

• fritzie76

Jag såg skaljackorna i affären som jag var i i går...kommer nog snart ut på nätet också :)

• fritzie76

Jag är också sugen på FIX-overallen till dottern...men skulle gärna vilja ha 30% rabatt på den. Ska köpa FIX jacka och byxor också til henne.

Men till sonen skulle jag vilja ha någon annan jacka och byxor. Någon som har förslag vad jag ska köpa till honom?

Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8