• Lilaa

För alla oss som gillar LINDEX - del 8

Hoppas skattepengarna kommer snart. Vill shoppa lite kläder till mig nu

• Lilaa

På min kupong som jag skrev ut står det att den går ut den 15:e

• Lilaa

Vad tycker ni om linnet som är långt och är i olika färger som finns på t32?

• Lilaa
    Lilaa skrev 2009-06-05 21:37:19 följande:
    Vad tycker ni om linnet som är långt och är i olika färger som finns på t32?
    puffar min fråga. Köpte det linnet men är osäker
  • Lilaa

Ville Mor skrev 2009-06-06 19:45:19 följande:

Barn eller vuxen? Kan du inte länka?
    den fanns inte på hemsidan. Den finns på vuxen avdelningen. Långt linne i olika färger t32
  • Lilaa
    Finesse skrev 2009-06-08 08:26:52 följande:
    Jag tycker att alla borde sluta att ändra och hålla på.. det är ju faktiskt bedrägeri.. och sen får ni tycka vad ni vill.. men jag tycker det.. tänk om lindex kommer på er? tänk om dom sitter å läser denna tråd? och tänk om dom slutar med att ge ut kuponger och rabatter?
    håller med. Men den 25 % kupongen jag skrev ut var giltig till den 15:e

Det kommer nog snart nya kuponger
  • Lilaa
    thelwin skrev 2009-06-08 13:29:53 följande:
    SNORKY: Du brukar ju ha koll, vet du om det ska komma ngn 50 kr rabatt kupong snart. har för mig att den kom runt midsommar förra året.
    den kupongen längtar jag efter och det är väl lagom att den kommer till skattepengarna?

När kommer egentligen skattepengarna?
  • Lilaa

Ville Mor skrev 2009-06-10 09:48:41 följande:

Den är jag säker på att du kan använda ändå. Hur ska dom kunna veta när 14 dagar har gått? Nu pratas det om halva reapriset, när börjar den vanliga rean?
    Jag tycker dom har rea hela tiden
  • Lilaa
    passau skrev 2009-06-10 16:03:50 följande:
    d va en hel del rea idag!handlade på både hm och lindex, hade dessutom kupong på 25% hehe...
    Hade dom mycket på rean på Lindex?
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8