• Lilaa

För alla oss som gillar LINDEX - del 8

Kan man använda pappers kupongen som cirkulerar på intermet?? Jag har använt den kupong jag fick i brevlådan men vill ju köpa mer??

• Lilaa

Vad tycker ni om de gröna velourbyxorna på baby avdelningen? Jag tycker de är fina men vad kan man ha till de som passar? Jag kommer bara på vitt och grönt?? Vill ha de med jackan till men vet inte hur jag ska matcha.

• Lilaa
    Tjejen79 skrev 2009-07-21 10:08:09 följande:
    Jag har använt båda två och de var inge problem för mig...
    tack då ska jag shoppa den grå mumin munkjackan
  • Lilaa
    Snorky skrev 2009-07-21 11:33:39 följande:
    men som de stör 50:- kuponger runt sig nu hur ska de veta vilken man använt? för som det är när jag handlar på lindex så använder de typ aldrig streckkoden på rabatterna utan slår in rabatten manuellt och då kan ju inte kod o sånt registreras iaf. Så man kan nog använda rätt mkt 50:- rabatter utan att de reagerar. Jag menar nu har det ju varit 50:- sms:et (o den kupongen man fick då gäller ju fortfarande) o sen nu de här, var det inte 50:- innan dess också??
    tror jag med
  • Lilaa

Vilken av de 2 munkjackorna tycker ni är finast från mumin? den svarta eller gråa?

• Lilaa
    Lilaa skrev 2009-07-21 13:55:19 följande:
    Vilken av de 2 munkjackorna tycker ni är finast från mumin? den svarta eller gråa?
    puffar min fråga
  • Lilaa
    LJ2 skrev 2009-07-23 13:16:39 följande:
    oj.. låter som jag MÅSTE åka in senare ju =))
    ska åka när jag tvättat klart. Hoppas det finns fina grejer kvar.
  • Lilaa

Såg en jättefin vit tunika idag men den kostade 399 kr. Lite väl mycket tycker jag. Jag vill oxå ha lite andra rabatter snart .

Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8