Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Är det nån har som vet om vinterns FIX-overall är vattentät`? Vad jag vill minnas var deras vinterjackor det förra vintern....

• mortillsju
    rosa tulpan skrev 2009-08-08 22:02:31 följande:
    Ja, de är vattentäta. Jag har inte sett dem live än men mailade kundtjänst som sa att de hade "mer än 3000 i vattenpelare".
    Det låter bra! För jag tyckte de var stilrena och snygga.
  • mortillsju

För övrigt finns det ju flera fina plagg på Lindex just nu *kul* och på HM måste jag ju tillägga.

• mortillsju

Är det nån som vet om sortimentet på webben överensstämmer med vad som finns i butik? Mer? Mindre?

• mortillsju
    Tvillingmamma2007 skrev 2009-08-13 19:52:19 följande:
    Mortillsju: Mindre på webben, där ca 80% av sortimentet finns tror jag Lindex brukar svara.
    Tack för ditt svar. Då ska jag ta mig dit i morgon. Det fanns ju en del fint och finns det mer i butik finns det all anledning att ta sig dit.
  • mortillsju
    cattis82 skrev 2009-08-14 13:28:43 följande:
    Är det nån som har erfarenhet av fix-overallen?? Är den vattentät? Är lite sugen på den till dottern som är 18mån och ska börja på dagis. Fick kupongen igår handla för 400 och få 100kr rabatt osv. Förra året fick jag en kupong med 30% på ett helt köp men jag kommer inte riktigt ihåg när den kom. Någon som vet om lindex kommer skicka ut dessa igen?
    Jag tyckte FIXoverallen var jättefin men tyvärr är den tung och klumoig.
  • mortillsju

Idag provade vi fina nya gröna FIXjackan (vinter) så fin så. Så nu står man där i valet och kvalet, FIX eller pops marinblåa ? Vilka I-landsproblem.

• mortillsju
    fritzie76 skrev 2009-08-14 15:12:45 följande:
    Vad tycker ni om Bamse-overallen, den rosa?? Är det kanske inte så praktiskt med rosa??
    Jättesnygg att se på. Knakse lite i klumpigaste lacget bara och jag tror inte den är vattentät.
  • mortillsju
    Helenapena skrev 2009-08-14 15:14:59 följande:
    Hur mycket skiljer det i pris i år??
    599 kr kostade väl FIX, 999 kr kostar pop. Men nu är det 100 kr rabatt på Lindex väl? Å andra sidan kommer det nog en rabattkupong på pop snart.
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8