Inlägg från: Xgirl83 |Visa alla inlägg
  • Xgirl83

För alla oss som gillar LINDEX - del 8

Jag gillar inte heller Lindex nya hemsida. Det är så irriterande för förut så fick man ofta upp den där frågan om man ville svara på en enkät och hemsidan, och jag gillade ju den då så jag gav rätt så positiv feedback. Men nu såklart när de har ändrat och jag inte alls gillar den så verkar de inte ha någon sådan enkät längre.

• Xgirl83
    Snorky skrev 2009-07-03 12:21:33 följande:
    vi har kappahls och de kan jag verkligen rekomendera. Jag tycker tvådelat är bättre än heldress då det är bökigt att få av då de är blöta, eller jobbigt att byta blöja om man är tvungen att ha blöja i den. Kappahls fick dessutom bra testresultat i senaste vi föräldrar, medans Lindex fick jättedåliga resultat (har bara runt 20 i solskyddsfaktor trots att det står högre ssf på, kappahl fick högre än angiven solskyddsfaktor... 68 (efter uv-exponering, mkt högre innan) fast det bara står 40 i kläderna)
    Fy vad dåligt att Lindex bara har solskyddsfaktor 20 på sina! Det är bra lågt att ljuga om sådant, det är ju små barn som får lida för det. Då hjälper de ju faktiskt inte SÅ mycket mer än en vanlig färgad t-shirt. Då ska jag vara extra noga med att ändå ha på solkräm på hela kroppen också.
  • Xgirl83
    Stina0 skrev 2009-07-06 14:05:42 följande:
    På mitt Lindex fanns det även velourjackor på baby nu. Bl.a. i samma grön som brallorna det pratats om tidigare. Dom kostade 129 kr och var också 3 för 2.
    Trevligt, dottern kan fortfarande ha både stl 80 och 86, då blir det bättre att köpa de velourjackorna än de på flick. Eller var det luva på dem förresten? Vill helst inte ha det.
  • Xgirl83
    Lejån skrev 2009-07-08 11:58:33 följande:
    Ja, den gäller ju på nätet också.
    Men det jag fick var ett presentkort tankat med 50:-, det går väl inte att använda på nätet?
  • Xgirl83
    Lejån skrev 2009-07-08 12:54:04 följande:
    Fick du? Vad märkligt! De hade som "värdekuponger" här iaf, och på dem finns det även en internetkod. Tror den ligger i rabattkodslistan.
    Ja det där SMS:et som kom om att man kunde hämta ut värdekupong på 50:- var ett presentkort, åtminstone där jag hämtade ut det. Var den där värdekupongen du fick också en sådan du hämtade i kassan efter SMS?
  • Xgirl83
    Wilmis07 skrev 2009-07-14 20:52:26 följande:
    Jag får inte heller så ofta,dom har bla  svarat mig att man måste handla kontinueligt. Men jag handlar i genomsnitt 1000kr månad så jag kan ju tycka att jag uppfyller det kravet. Men det är kanske inte så mycket i deras ögon
    Jag handlar inte för de summorna och får alltid SMS, så nej jag tror inte heller det har att göra med hur mycket man handlar. Det är ju många som kontaktat butik om att de ej får SMS och då har de bara lagt till deras mobilnr på nytt, inte sagt nåt om att de kanske handlar för lite. Tror att de t o m har erkänt att de har problem med det där systemet..
  • Xgirl83

Och jag tror jag för övrigt fick SMS även då jag alltid slarvade med att dra kortet, dvs enligt dem så handlade jag inget alls hos dem just då. Nu är jag mer noga med att dra kortet men tror inte att det spelar nån roll egentligen.

• Xgirl83
    MuffinCake skrev 2009-07-15 09:55:11 följande:
    Hej! Hoppar in här och ställer en fråga: Är det Lindex fullständiga sortiment utav baby och barnkläder som finns på deras hemsida? I så fall ska jag alltid börja beställa därifrån! Har butik i min stad, men tycker det blir utplockat så fort! Då betalar jag hellre porto om jag har möjlighet att beställa precis vad jag vill i rätt storlek Väntar på ett paket nu, innehållande bland annat 2 bamse-regnställ, någon som har dessa och vet om de är bra?
    På nätet finns oftast ett mindre utbud än i butik tyvärr, och även där blir det utplockat fort. Men har man tur så kan ju nåt finnas där som inte finns i ens butik.
  • Xgirl83

Gud vad typiskt, här slog jag på datorn bara för att kolla en grej på Lindex hemsida och så ligger den nere.

• Xgirl83
    MuffinCake skrev 2009-07-15 16:31:30 följande:
    Vad lustigt - jag har upplevt det precis tvärt om Det kanske beror på vart man bor. Ingen som köpt regnställen i Bamse-kollektionen?
    Japp, beror nog på var man bor. I vilket fall så svaret på din fråga om det är hela sortimentet som ligger på hemsidan så är det i alla fall inte det.
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8