Inlägg från: iAnnaMaria |Visa alla inlägg
  • iAnnaMaria

För alla oss som gillar LINDEX - del 8

Finns ingen 25% som gäller ännu eller?

• iAnnaMaria

frågade personal i kassan om det och hon sa att den gäller på trosor! Men hon kan ju ha fel. Jag fick iaf ingen då jag inte köpte trosor

• iAnnaMaria
    sarismaris skrev 2009-07-15 23:38:17 följande:
    Det är så konstigt.. Beställde ju på nätet i fredags och ända sen i måndags eftermiddag har det stått "fraktas till Lindexbutik" som status. Men mitt paket har inte kommit än! När det står fraktas så brukar det ju komma till butiken dagen efter. Va in å fråga idag om det låg nåt paket och väntade, men icke! En annan gång blev det nämligen så att mitt paket kom till butiken, men det blev inte registrerat, eller vad man ska säga, så jag fick aldrig nåt sms. Jag ringde efter några dagar och jorå; då låg det där!
    jag beställde också i fredags och jag fick mitt paket i förrgår :S
  • iAnnaMaria
    yoshimi skrev 2009-07-22 12:51:15 följande:
    Åh vad jag inte gillar uppdelningen på deras hemsida... Kollar på babykläderna och kläder som enligt mig är mer Unisex eller nästan "killigt" ligger under flick. Om dom nu prompt skall ha sån uppdelning får dom väl ha de kläder som är unisex på bägge ställena eller??
    Håller med dig!!! Skit dåligt!
  • iAnnaMaria

idag hade dom ta 2 bet 1 på alla damkläder.. undra när dom ska ha på alla rea kläder igen?

• iAnnaMaria
    Snorky skrev 2009-07-27 12:42:41 följande:
    jag kollade faktiskt inte ens på rean... köpte en mumin all over-print-tröja till min minsting
    All over print mumin?? Menar du den grå på barn avd.?
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8