Inlägg från: iAnnaMaria |Visa alla inlägg
  • iAnnaMaria

För alla oss som gillar LINDEX - del 8

Vad är det för rabatt ni använder?? Jag hänger inte riktigt med!

• iAnnaMaria

Det är faktiskt väldigt konstigt att dom har rätt att makulera. Det är knappast ett textfel som dom hävdar!

Har dom skickat ut orderbekräftelse så är dom faktiskt skyldiga att leverera!

Och om det dessutom står att priset som anvisas gäller så borde det ju definitivt vara så. Men även om vi har rätt så tror jag inte Lindex kommer ge sig om vi inte typ stämmer dom :P

• iAnnaMaria
    Mosen08 skrev 2009-07-29 17:23:49 följande:
    Men då kanske det gör det här med, fast hela dagen har det stått "plockas" och nu stod det helt plötsligt fraktas till ombud.. men jag är inställd på att inte få nåt..
    fuskigt värre!! :)
  • iAnnaMaria
    star67 skrev 2009-07-30 21:30:54 följande:
    jag har använd kopungen idag men jag tror hon har inte dragit i kassan i fall om hon inte har dragit kan man använda den igen?? det var en sommar jobb som var på kassan. jag hade köpt en ammning bh tisdags men dem var för små jag byttade dem hon sa att dem kostar ju 99 kr, kan priserna skiljer från butik till butik??
    här kostade amnings bh 49...
  • iAnnaMaria
    Snorky skrev 2009-08-02 23:04:04 följande:
    Jo, den har nog funnits nån vecka i butik iaf. Jag har suktat så efter den! Långärmad tröja till  barn iaf. Sen vet jag att den finns i nån överdel på baby... undra om det är tröja? och så även leggings på baby + mössan då. Sen har jag inte koll mer... jag har bara pojkar så jag blundar för klänningar o dyl!
    Fanns i body till baby :)
  • iAnnaMaria
    AochJsMamma skrev 2009-08-03 22:33:02 följande:
    Tack tjejer för era svar om Coop! Åkte iväg en sväng, hann till bägge butikerna innan de stängde. Fanns mycket fint till flickor, supersöta vita Kavat sandaler till exempel för vrakpriset 112 kr!!! Köpte två par till sonen i svart med röd bil på i stl 23 o stl 24, så får vi se om han kan ha dem nästa år. Blir en chansning, men de var ju billiga så det är det värt. Han har stl 21 på sina Kavat sandaler i år... Blev även ett par Pax sanndaler för 62 kr o ett par Pax gympadojjor för 62 spänn, de kan han förhoppningsvis ha nu i höst. Även två regnjackor från Abeko för 50 spänn styck! Så det var värt att slänga sig ut så här på kvällskvisten!
    Var också i Kållered här om dagen och fyndade skor.. Två par för 90 kr :) Super bra!
  • iAnnaMaria
    sarismaris skrev 2009-08-13 15:25:05 följande:
    Den finns i brunt! Måste ha blivit nåt fel på nätet, för det är två rutor (för olika färger) men det är blått i båda. Men håller man pilen på den rutan till höger så står det "brownblack melange", men det visar ändå den blå! Jag såg iaf även den bruna när den kom in på nätet häromdan. Den va fin!
    Ja jag såg den också i brunt på nätet när den kom in!
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8