• zasata

För alla oss som gillar LINDEX - del 8

nån som vet om flecceoverallen med hudar finns i butik än eller om den kommer lite senare?

• zasata
    maggan75 skrev 2009-07-30 20:33:00 följande:
    fleece overall med hudar låter lite bisarrt Jag ingen koll på det tyvärr
    hundar då ;)
  • zasata
    maggan75 skrev 2009-07-30 20:37:48 följande:
    förlåt kunde inte låta bli
    det är okej, tyckte den var så fin.. men så är frågan.. HUR många overaller är för många.. den skall komma i okt och har nog minst 5 redan i 56/62..
  • zasata

men det där har jag ju redan...
    jaja.. stackars barn får bli bortskämda helt enkelt.

• zasata
    AochJsMamma skrev 2009-07-30 21:40:33 följande:
    Fleeceoverallen med vovvar fanns i butik här i GBG idag (avenyn)! För många overaller?? Nääääää det kan man aldrig få!
    ah vad bra.. får kanske ta mig dit.
  • zasata

vilka i sverige säljer mikkline? bruakr köpa på kidzshoppen men dom verkar inte ha

• zasata

jag har köpt en del pippi långstrump skor till dottern, dom älskar hon. hennes höst/vinterskor från pippi var dom bästa jag nån sin haft! snygga, bra pris och så bra..

nu sitter jag på H&Ms hemsida, tänkte beställa lite. Men ALLT jag vill ha är ju dubbel stl.. dottern har 92/98 så 86/92 blir för litet men 98/104 blir såå stort.. Hur gör ni?

• zasata
    Snorky skrev 2009-08-06 09:47:38 följande:
    då beställer jag 98/104 o så får det vara lite stort ett tag... man kan ju inte köpa för litet iaf
    fast vill ju kunna använda det med utan att de blir liksom så bullsigt och fullt.. så blir bara liggande här hemma, sen tröttnar jag och så blev det aldrig använt..
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8