• zasata

För alla oss som gillar LINDEX - del 8

hade fleecen på dottern idag den för 129kr. ååå vad bra den är

• zasata

ååå idag köpte jag dom fina långkalsongerna från mumin!

• zasata
    Theina skrev 2009-08-24 02:37:14 följande:
    dom är såå fina.. kan man ha bara dom?? så som POPs långkalsonger t e x.. vad tycker ni?
    ja det tycker tänkte ha en kjol över idag.
  • zasata
    fritzie76 skrev 2009-08-24 09:44:15 följande:
    Men åter igen till storlekar :) Är det någon här som har barn som är 83-84 cm långa och ska köpa FIX-overallen? Vilken storlek ska ni ta?
    86 tror jag
  • zasata

nu har jag lagt upp bild på mumintajtsen i min blogg om nån vill se hur dom sitter. dottern är ca 92-94cm lång 13kg och har 86/92.
    zasata.blogg.se

• zasata
    Helenapena skrev 2009-08-24 19:41:24 följande:
    Supersöta!!! Har helt missat dom men nu måste det nog shoppas i veckan
    skynda dig, dom värkar gå snabbt

jag klämde lite på åhlens overaller idag. kändes jätte bra
  • zasata
    Xgirl83 skrev 2009-08-25 13:56:20 följande:
    Ang Lager 157: Nån som vet hur de är i stl jämfört med Mikkline? Vi är på semester så jag kan inte jämföra. Det står ju mått där på hemsidan men har inget att mäta med här.. Mikk-line stl 80 sitter nämligen ganska exakt i grenen på dottern men är rätt stor i armar och ben ännu. Och de ska väl vara lite mindre i stl så jag funderar på om stl 80 kan bli lagom på Lager 157 eller om jag måste gå upp till stl 90.
    hade tagit 90 på lager tror jag. hur lång är han?
    sen tycker jag mikkline är mkt snyggare, och troligen bättre. jag älskar dom
  • zasata
    sarismaris skrev 2009-08-28 21:57:34 följande:
    Sitter också och tittar på kängor på Ellos nu! Har beställt Kavat Defender till lilla tjejen, men kan inte bestämma mej för vilka jag ska ta till stora tösen.. Kavat-kängorna går upp till stl 26 bara, och tror hon kommer behöva 27 i vinter, så jag funderar på ett par av Pippi-kängorna jag me! Men även om man får betala frakten, så blir det ju bra mycke billigare än ord pris! Hittade förresten en till kod som ger 50 %! 201301
    ja det är billigare ändå.. men var itne just dom jag ville ha helst.. men varit väldigt nöjd med alla pippi skor jag haft
  • zasata
    sarismaris skrev 2009-08-28 22:04:27 följande:
    Borde det inte komma Kavat-kängor i större storlekar också?? Undrar om jag ska vänta, eller om jag ska ta de vattentäta Pippi nu...?  
    kommer säkert mer. men jag tycker pippi är mjukare och bättre än kavat
  • zasata
    sarismaris skrev 2009-08-28 22:14:11 följande:
    Tack för rådet! Jag ska nog faktiskt ta å göra det! Synd bara att inte dom finns i stl 21. Vill ju inte att min lilla ska behöva gå i Kavatkängorna om de är hårda.. Hmm..jaja, får väl prova dom när dom kommer. Kan ju alltid skicka tillbaka om de inte verkar bra!
    ja så kan du ju gämföra vilka du gillar bäst. jag har kavat just nu till min tjej höstskor, men gillar dom så där. tycker inte dom formar sig så bra också där. men köpte dom billigt på ullared
  • zasata
    Pinkie skrev 2009-09-01 13:40:37 följande:
    Känner igen det där! Var ner på mitt Lindex idag och hade inte is i magen nog att inte köpa nya velourbyxorna så det blev marinblå till pojkarna och lila/rosa till S. Kärade ner mig i dom nya pojkjeansen med hängslen www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx?id=3... och hade redan sedan tidigare span på en mössa med öronlappar i fuskpäls till S... Tänkte låta bli och köpa det tills ny kupong anlänt, men då får man ju ist hålla sig framme om man ska ha nåt...! Vi hoppas på 25 % på ett helt köp vá??
    vilken stl finns dom i såå snygga
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8