• Lejån

För alla oss som gillar LINDEX - del 8

mumma84 skrev 2009-06-25 22:29:15 följande:
    Nån som testat att visa sms et fler än en gång? och alltså fått ut flera kuponger..
    Inte än
    längtar efter sommar & sol
  • Lejån
    Mosen08 skrev 2009-06-29 08:50:32 följande:
    Nån som har koll på hur lindex leggings är i strl, alltså dom från 86 och uppåt?
    Vilken av sorterna menar du?
  • Lejån
    Mosen08 skrev 2009-06-29 09:19:40 följande:
    Vad bra, då får det bli 92 tack för svaret..
    ser att du redan fått bra svar. Jag köpte 110 när hon normalt hade 98, så jag håller med.
  • Lejån

Har ni sett att det kommit gröna velourbyxor på baby?! Hoppas det kommer på "storbarn" också!

• Lejån
    AochJsMamma skrev 2009-07-04 18:00:55 följande:
    hmm alltså den nya lindex sidan...blä!!! VART ser ni velourisar i tex grönt?? Hittar bara i brunt, vitt o blått??
    Har inte sett på sidan, utan köpt i butik.
  • Lejån
    AochJsMamma skrev 2009-07-05 08:26:57 följande:
    tack! Då får dte bli en tur till Lindex idag, jättenyfiken på de gröna velourisarna! Var det på baby?
    Ja, precis. Jag snubblade över dem mest av "misstag", för på det Lindex jag var hängde de inte som vanligt på T3b2 utan undangömda bland alla andra kläder.

Ska se om jag lyckas fota dem idag så kan jag lägga ut i bildtråden.

Något som jag funderat över är att det finns så få 86 bland de byxorna på baby. Nu var ju dessa precis upp-packade och ändå fanns det bara ETT par 86or! (som jag hann knipa )
  • Lejån
    anette 81 skrev 2009-07-06 19:47:56 följande:
    som det finns en velourjacka till
    Tror inte det eftersom det tydligen också var på baby, och i samma grönt som byxorna som jag pratade om. *snurrigt*
  • Lejån
    Lilaa skrev 2009-07-07 19:53:17 följande:
    ok såg nu att det hade kommit in baby velourbyxor i webbshoppen. Men vilken storlek ska jag köpa? Min son blir 1 i september och kommer vara ca 75 cm lång då? ska jag ta 80 eller 86?
    Tror att 80 räcker gott och väl, om det är de med stjärnor som du menar. Min lilleman har 80 på sina och de är bra längdmässigt (han är strax över 77 cm) men för stora i midjan.
  • Lejån

Shoppade en hel del rea idag och anväde 50 kr:s kupongen så det blev en billig påse med kläder till tjejen.

Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8