• Lejån

För alla oss som gillar LINDEX - del 8

Hallontårta skrev 2009-07-07 21:04:04 följande:
    Jag missade att hämta ut kupongen, dumma jag. =(
    Du får shoppa på nätet iaf.
    längtar efter sommar & sol
  • Lejån
    Hallontårta skrev 2009-07-08 07:36:56 följande:
    Med 50:- rabatt??
    Ja, den gäller ju på nätet också.
  • Lejån
    Xgirl83 skrev 2009-07-08 12:43:40 följande:
    Men det jag fick var ett presentkort tankat med 50:-, det går väl inte att använda på nätet?
    Fick du? Vad märkligt! De hade som "värdekuponger" här iaf, och på dem finns det även en internetkod. Tror den ligger i rabattkodslistan.
  • Lejån
    Hallontårta skrev 2009-07-08 12:55:07 följande:
    Nope, inte vad jag kan se =)
    I see, då ska jag se om jag hittar den så att ni också kan shoppa lite.
  • Lejån

P26005 är det.

Orkar inte lägga in den i rabatt-tråden bara, jag sabbar säkerligen bara en massa länkar om jag försöker.

• Lejån
    Xgirl83 skrev 2009-07-08 13:07:14 följande:
    Ja det där SMS:et som kom om att man kunde hämta ut värdekupong på 50:- var ett presentkort, åtminstone där jag hämtade ut det. Var den där värdekupongen du fick också en sådan du hämtade i kassan efter SMS?
    ja precis
  • Lejån
    Hallontårta skrev 2009-07-08 13:14:45 följande:
    Hur länge räcker den?
    31 aug, så det hinner förhoppningsvis komma en del nyheter.
  • Lejån
    Trolletmilla skrev 2009-07-08 21:48:37 följande:
    Nån som har en normalstor 3 årig tjej som kan säga vilken storlek hon har i sommarkläder nu????Tänkte kanske köpa lite klänningar inför nästa sommar till dottern som då blir 3 år.
    Och jag hänger på och säger detsamma, 98/104 fast jag nu har en snart fyraåring.
  • Lejån
    2 små prinsessor skrev 2009-07-10 11:03:25 följande:
    ni som vet... när man shoppar på lindex online och anger en rabattkod, dras det av direkt i kassan då eller inte förrän köpet är genomfört? jag skrev in en rabattkod och den står under "aktiva internetkoder", men inget dras av...?
    Det ska väl visas direkt, vad har du shoppat? Ngt erbjudande typ 3 för 2?
  • Lejån
    Lilaa skrev 2009-07-10 17:53:54 följande:
    vilken färg på velourbyxorna tycker ni är finast? vill ha jackan med men blir för dyrt då att beställa i alla färgerna? till en pojke
    På stor eller baby?
  • Lejån
    h80 skrev 2009-07-10 22:22:06 följande:
    vad är det för sms?
    Det fick man för ngn vecka sedan och det har gått ut redan.
  • Lejån
    Lilaa skrev 2009-07-11 12:17:57 följande:
    när brukar kuponger komma? Är det värt att handla nu och utnyttna 50 kr kupongen eller vänta? Hur länge gäller förresten 50 kr kupongen?
    Den gäller till sista augusti.
  • Lejån
    puh fantast skrev 2009-07-12 15:18:16 följande:
    En fråga till er med flickor:jag tänkte köpa lite sommarkläder till nästa sommar (till dottern som blir 2 nästa sommar), men blir osäker på vilken stl jag ska köpa.Hon har 80/86 (92 på nån t-shirt från lindex) på det mesta nu så jag funderar på 98 nästa sommar. Tror ni det är stort?På kappahls kläder har hon 86/92 (är dock lite,lite stora), så det måste väl bli 98/104 till nästa år då, men det låter väldigt stort. Jag vill inte att kläderna ska sitta åt, utan gärna lite löst, tycker det är finare.Klänningarna hon har i 80 tycker jag är lite kort, så de i 86 blir finare på, så då borde väl 98 bli bra, eller.Till sonen köpte jag en dubbelstorlek eller 2 enkelstorlekar upp varje sommar och det har blivit jättebra, men då är han född på vintern, så dubbelstorlekarna ha passat bättre på honom.Samtidigt så är ju tjejkläderna mycket mindre än pojk så det behövs nog en stl. större än de normalt har.Vad tror ni? Vad har/ hade era flickor när de var 2 år?
    Svårt att säga. Min tjej hade 86/92 när hon var 2 år och har en del 98 fortfarande när hon snart är 4. Å andra sidan är hon lite kort.

Men jag tror att det kan bli stort, men det är ju HELT beroende på vad det är du ska köpa. Tshirtar från Lindex kan säkert funka, men om du ska ha underdelar eller klänningar tror jag det kan bli lite stort.  
  • Lejån

Såg muminkläderna i butik i lördags.

• Lejån
    Mitt livs lycka skrev 2009-07-13 23:06:57 följande:
    För att jag funderade på att ta just t3b2! Men jag fundilerade lite här i tråden över styckepriserna hos de olika butikerna på tröjorna.
    Psst, vet du hur rean ser ut ute hos dig? Finns det ngt kvar? Sist hittade jag massor, och tänkte kika in på väg norrut om de har börjat med ngn bättre rea.
  • Lejån
    sarismaris skrev 2009-07-15 11:17:21 följande:
    Kan man använda den vid köp av rea-saker också..? Posten har inte kommit hit än..
    Tror det. Det står inga "begränsningar" på den iaf.
  • Lejån

Här hade de bara 2 för 1 på sockor och accessoarer. Hur trist som helst! Jag vill ha KLÄDER ju!

Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8