• Snorky

För alla oss som gillar LINDEX - del 8

ja, hemsidan ja... jag hatar den, går knappt in där längre. Så himla dålig överblick, den gamla var mycket bättre, fast bilderna var lite väl små då.

• Snorky
    Pixxi skrev 2009-06-14 18:09:49 följande:
    HMs sida är mycket bättre Där har de bilder med kläderna på och sen bra andra bilder. Lätt o backa mm
    jo, den är bättre, men inte helt bra den heller. Man borde kunna se på överblicksbilderna där plaggen visas om de finns i flera färger. Man missar jättemånga varianter genom att inte gå in på varje plagg och kolla... det orkar man ju liksom inte. Så små fyrkanter som på lindex´s sida vore inte fel.
  • Snorky
    Mysaaan skrev 2009-06-17 14:30:44 följande:
    När startade rean denna gången? Minns inte riktigt nu..eller va det lite olika i olika butiker?
    de har ju rea jämt o ständigt nu. här har det hängt reaställ typ hela våren. men jag fick sms att sommarrean startade den 11:e...
  • Snorky

Jag måste fasen inventera velourbyxförrådet inför hösten hör jag Se vad de kan ha och inte och investera i lite större skulle jag tro... för snart är väl varenda byxa slutsåld.

• Snorky
    penni skrev 2009-06-25 08:24:42 följande:
    Fick sms igår från Lindex: Tag 3 betala för 2 på alla damtrosor. Testa din trostyp: m.lindex.se Få 50 kr i värdecheck, visa sms i kassan tom 5/7 Innebär detta att om jag så köper nåt annat än trosor att jag kan få en rabattcheck på 50 kr? Eller var de bara ett önsketänkande från mig ?
    ja, det var ett jättekonstigt sms, det kan ju tolkas hur som helst. Dessutom den där rabattchecken, får man använda den direkt när man får den eller måste man vänta tills nästa köp??
  • Snorky

Jag mailade Lindex nu och frågade om sms:et fick svaret:

Hej Sara och tack för ditt mail!
    Värdechecken får du genom att visa upp ditt sms i kassan, du behöver inte köpa något vid det tillfället om du inte vill.
    Värdechecken kan användas närsomhellst tom 5/7 - 09
    Värdechecken kan användas på samtliga varor i butiken, den kan dock inte kombineras med andra erbjudanden eller vid köp av presentkort.

• Snorky
    Lilaa skrev 2009-06-25 12:26:27 följande:
    vad bra. Då ska jag hämta den värdechecken men kan det vara så att detta är den 50 kr kupong som fanns förra året men att så många missbrukat kupongen så man får hämta ut den på detta sätt istället?
    ingen aning, men vad säger att du inte kan gå dit flera gånger igen och hämta samma kupong??? isåfall om de skulle gardera sig så ska de ju endast skicka ut den per post. då går det ju inte att missbruka.
  • Snorky
    Lejån skrev 2009-06-25 21:10:10 följande:
    Men vad lurigt! När jag frågade om sms:et så fick jag svar att man fick kupongen om man handlade trosor. Tja, jag behövde det så jag handlade och fick min kupong. Men är det så att kundtjänst mailat ut att man inte ens behöver handla så är det ju som vanligt lite halvtaskig information till butikerna...
    ja, det är ju som vanligt... såhär formulerade jag mitt mail till kundtjänst

"Hej

Igår fick jag ett sms av er, men tyckte det var väldigt konstigt formulerat för jag förstår inte riktigt vad ni menar. Därför vill jag kolla med er innan jag beger mig ut i butikerna och bråkar med personalen som alltid tolkar saker och ting på sitt sätt. Det är så frustrerande och tar så mycket energi att behöva stå och tvista om saker o ting gällande Lindex´s otydliga rabatter jämt.

Sms:et löd "Tag 3 betala för 2 på alla damtrosor. Testa din trostyp: m.lindex.se Få 50 kr i värdecheck, visa sms i kassan tom 5/7"

När får man en värdecheck, när man handlar vad som helst eller enbart trosor?
    När får den användas, direkt vid samma köp eller måste man vänta tills nästa gång?
    Gäller värdechecken på vad som helst, eller bara till att köpa trosor?

Vore tacksam för snabbt svar.

Mvh "
  • Snorky
    Hallontårta skrev 2009-06-27 21:36:30 följande:
    Snorky har du fått något svar? =)
    ja, du har ju svaret i inlägg 394
  • Snorky
    sarismaris skrev 2009-07-03 09:12:57 följande:
    Ni som har solskyddskläder till era barn; vart har ni köpt dom? Letar lite, vill hitta nåt (gärna billigt såklart ) till min 14-månaders. Har sett dom på Lindex, men tyckte inte dom va så roliga... Ska man ha heldress eller tvådelat? Å hur brukar de va i storlek? Får väl bli 86/92, eftersom tösen har 80/86 på övriga kläder..Tipsa gärna om nån nätbutik som säljer sånt!
    vi har kappahls och de kan jag verkligen rekomendera. Jag tycker tvådelat är bättre än heldress då det är bökigt att få av då de är blöta, eller jobbigt att byta blöja om man är tvungen att ha blöja i den.
    Kappahls fick dessutom bra testresultat i senaste vi föräldrar, medans Lindex fick jättedåliga resultat (har bara runt 20 i solskyddsfaktor trots att det står högre ssf på, kappahl fick högre än angiven solskyddsfaktor... 68 (efter uv-exponering, mkt högre innan) fast det bara står 40 i kläderna)
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8