Inlägg från: Hallontårta |Visa alla inlägg
  • Hallontårta

För alla oss som gillar LINDEX - del 8

Oj, nu skrev jag visst i fel tråd.

• Hallontårta

Någon som använt den 50:--kupongen på Lindex mer än en gång? Det står att den gäller en gång/medlem, vet inte om jag vågar då. :>

• Hallontårta

Så konstigt, jag la i en vara för 99:- och det dras 79,50. !

sarismaris skrev 2009-07-28 19:04:14 följande:
    VAD hände nu?? Satt å la i kläder i varukorgen på nätet (Lindex alltså). Gick vidare till kassan och ser att det dragits en rabatt utan att jag gjort nåt!  Det står "Barn böcker 19,50" åsså har det dragits av 109,50.. La till den senaste 50 kr-rabatten också, så 159,50 i rabatt - inte dåligt! Blev två par leggings och en randig tröja från t3b2, samt en randig Bamsetröja med 2-p strumpor till för 197 kr inkl frakten! Vad kan det va för nån rabatt som drogs av automatiskt?? Nån annan som testat göra en beställning idag?
  • Hallontårta

Om de nu skulle kräva pengar så är det ju bara att lämna tillbaka varan i butiken.

Men fasen något måste vara fel, någon stackars sommarjobbare kommer säkert få fasen för detta. ;> Jag la i en vara för 349:- och det drogs 329,50. Skumt.

Pearl22 skrev 2009-07-28 19:32:20 följande:
    Vad tror ni händer om man handlar nu? Känns som om man kommer få ett krav på vad man egentligen skulle betala, denna knepiga rabatt måste ju vara nåt fel i nätbutiken! Samtidigt när man läser i köpvilkoren står det "Priserna som anges vid Kundens beställningstidpunkt gäller genom hela köpprocessen." Jag vet ändå inte om jag törs handla....
  • Hallontårta

Ja Jag la en beställning med dåligt samvete ;>

solstraalen skrev 2009-07-28 19:43:09 följande:
    Som sagt kräver dom en på pengar så lämnar man bara tillbaka =)
  • Hallontårta

Nej, jag kollade det ;>

h80 skrev 2009-07-28 19:44:05 följande:
    Beställde muminmunktröjan för 199, fick betala 38, 50. Undrar om man kan göra en ny beställning och få samma rabatt?
  • Hallontårta

Det verkar vara bundet till Lindex-kortet, kollade om det blev samma för maken men det blev det inte och han har inget registrerat lindex-kort. De kanske vill ge oss en sommarpresent?

• Hallontårta

Vart står det?

Pearl22 skrev 2009-07-28 19:32:20 följande:
    Samtidigt när man läser i köpvilkoren står det "Priserna som anges vid Kundens beställningstidpunkt gäller genom hela köpprocessen." Jag vet ändå inte om jag törs handla....
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8