• Snorky

För alla oss som gillar LINDEX - del 8

Mitt livs lycka skrev 2009-07-14 07:18:52 följande:
    Jag har de gröna velourisarna med snörning i midjan i storlek 86 men jag skulle även vilja ha ett par i storlek 92. Ångrar att jag inte "bunkrade" när de såldes i våras för färgen är ju helt underbar!
    fast de som är på baby nu är ju en helt annan grön färg. Den skulle jag vilja ha till stora barn också
  • Snorky

I Marieberg/Örebro var det t2b1 på all rea idag, men jag hittade bara en kjol till mig och när jag inte hittade något mer och hade tjuriga trötta ungar med mig så struntade jag i den.

• Snorky
    AochJsMamma skrev 2009-07-15 09:55:44 följande:
    jag kan ju bara utgå från mig själv och mitt barn i min storlek...och i detta fallet så är det 299 för ws på Lindex eller hundringen mer för dylik på Pop, kan ju inte utgå från kupongpriser.. Enkelt val i mina ögon, eftersom man kan få igen typ hälften på T sen. Men som sagt, bara vad jag tycker. Men de på Lindex är fina, speciellt den rda som precis kommit in!!! Ursnygg!
    på lindex kan man faktiskt utgå från kupongpriser tycker jag då de har BRA kuponger VARJE månad, om man jämför med Pop som har max 15% på sina kuponger och de kommer typ 2 ggr per år. Men sen är ju andrahandsvärdet på pop bra mkt bättre än lindex så i slutändan tror jag faktiskt pop lönar sig mer.
  • Snorky
    sarismaris skrev 2009-07-15 20:06:12 följande:
    Va på butiken i Sunne, men där va rean jättedålig - som vanligt.. Blev en varsin Bamse-tunika till tjejerna, en vanlig svart v-ringad topp till mej och ett par frottéshorts till stora tjejen. (Totalt 148,50, helt ok!) Ska till Karlstad imorron och hoppas på mer fynd där!! Då ska jag även kolla in KappAhl (kanske är urplockat på rean där vid det här laget?) och H&M (har de börjat med ta 2 för 1 eller halva rea-priset än??) Har för mej att PoP brukar ha ta 3 för 2 på rean, kan det stämma? När brukar det börja i så fall?
    Nä, pop har inte t3b2 på rean, däremot har de sänkt sina reapriser mer idag... så det är upp till 70% rabatt. Men det är väldigt urplockat och inte alls mkt kvar. Jag gjorde några fynd där idag iaf!
  • Snorky
    molnen skrev 2009-07-15 23:13:02 följande:
    Kan du inte lägga in lite bilder?
    jag har inte haft plus på flera månader, så har inte plats för några bilder Men får se vad jag kan göra tills imorrn.
  • Snorky

Föresten, vad tror ni om muminkläderna? kommer de tappa allt ludd på trycken i tvätten??? Lindex tröjor med luddtryck har ju haft tendens att göra det förr, därför är jag skeptisk till att köpa de. Någon som hunnit tvätta, o hur ser tröjorna ut??

• Snorky
    Tvillingmamma2007 skrev 2009-07-16 10:20:19 följande:
    Nej är det luddtryck på mumin?? Usch då tänker inte jag köpa!
    precis... jag känner detsamma. Därför jag undrar om nån tvättat muminkläderna... de var superfina verkligen, MEN inte om de inte håller sig så, då får det vara.
  • Snorky
    maadicken skrev 2009-07-17 09:46:11 följande:
    vet nån hur dom funkar dom här 50 kr kupongerna? går det att använda dom flera gånger som det brukar göra? här startade dom 2 för 1 på rean redan igår. fult tycker jag när dom går ut med att det är idag. får se om det jag tänkt köpa finns kvar idag då...
    o här i Örebro startade både stan o Marieberg t2b1 i onsdags... men jag har inte hittat nåt vettigt alls Har iofs inte gillat lindex´s vår/sommarkollektion alls, förutom åt mig själv... och jag har handlat det jag velat ha från början med alla miljoner kuponger o erbjudanden. På Lindex är det ju inte värt att vänta tills rean på samma sätt som många andra butiker.
  • Snorky
    charmmiss skrev 2009-07-17 12:32:38 följande:
    själv e jag jättenöjd med mina inköp. Hittade mycket fina klänningar till mina tjejer. har lagt in bilder i mitt galleri, har ej plus med den som vill får gärna lägga in dem i bildtråden. www.familjeliv.se/Hem/charmmiss/galleri.php kan tipsa er som bor i gbg, i kållered har de massor av rea. även till äldre tjejer 122 o uppåt. fanns inte mycket i strl 98/104 då jag rensa typ det som fanns regnläder fanns det mycket. fanns några fix vårjackor till pojk i större storlekar
    ja, jag har ju två grabbar, så utbudet är ju mer begränsat där. Sen är jag så less på bamsekläderna nu efter så många år, ser ju typ likadana ut sen 05 då jag köpte de första plaggen, så jag har tröttnat nu. Men jag ska inte gnälla... har fyndat så mkt pop, molo, småfolk etc på bra rea så ungarna har så de klarar sig ändå!
  • Snorky

O sen har jag shoppat massor på hemtex t2b1 på rean! Riktigt skoj... massa dukar, krukor, lakan, zinkfat, gardiner osv! Betalade bara en bråkdel i förhållande till ord. pris. Allt var ju nedsatt med mer än 50% först... så det kallar jag FYND!

Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8