• star67

Gekås vol 11

finns där herr märks kläder tex Esprit, eller fina tjocka tröjor?? något tips på dam/ herr kläder fina och biliga.

• star67

ska dit någon gång i sep med en vännina, behöver inte något specila utom herr kläder till min man, men alltid roligt att man fynda.

• star67

någon kan tipsa mig på fin födelsedag prisent från ullared till 3 år pojke??

• star67
    framsteg skrev 2009-08-20 21:47:38 följande:
    Det är svårt att svara på innan eftersom det ju helt och hållet beror på vad de fått in. Ibland har de kända märken på både dam och herr, ibland inte. Det kan skilja från dag till dag.Det som finns nu i augusti är inte alls säkert de har i september när du är där.
    vi ska dit 11/9
  • star67

någon har köpt en matberedare ?? är den bra och vad kostade den?? jag vill köpa en prisent.

• star67
    Thursday skrev 2009-08-22 20:26:13 följande:
    Vi var där idag och de hade en trappgrind, men den var i metall och rätt ful. Kommer inte ihåg vad den kostade.
    hade de fina herr kläder??
  • star67

någon vet om det finns bra overall i ullared eller annat kläder plagg?? tipsa om något bra där tack!

• star67

Miss H skrev 2009-08-23 16:58:25 följande:

Någon?
    jag vet inte men det verkar att den är från ullared jag tror många varor som säljer är från där.
Svar på tråden Gekås vol 11