• star67

någon vet om det finns där Paraplysulky vagn??? och m den är bra och pris??

• star67
    LJ2 skrev 2009-08-24 14:27:23 följande:
    299 kr.. skrev det under kortet, hoppas jag =))
    Hej LJ2:-
    Jag ska till ullared snart de har säkert många märke o modeller vinter kläder vilken märke tyckte du var bäst (overaller) ?? även två delar kan jag tänka mig att köpa men jag tänkte köpa overall denna gång. hon är 2,5 och har stl 86 i vanliga kläder.
    Tack på förhand
  • star67
    Adelisas skrev 2009-08-25 10:46:27 följande:
    Någon mer som ska dit måndagen den 11 sep???
    ja vi ska dit.
  • star67
    LJ2 skrev 2009-08-24 21:33:55 följande:
    oj.. det där e såå svårt.. mycket handlar om vart man bor, vilket behov barnet har o vad den ska användas till.. =) jag bor nära jönköping o våra ska ha till dagis o lek.. alltså såna man inte behöver va rädd om.. =)) vet inte vad märket heter.. känner o klämmer mer på dom än o kolla märke faktiskt =) våra barn är vääldigt varma i sig med, så behöver inte såna med fleecefoder o supertjocka/varma.. utan klarar oss med bara vanliga.. slitstarka.. köper ett fleeceset med ist o sätter på dom de få dagar det blir jättekallt =) men såå bra priser =)) 2 delat fleeceset kostar 49,95!! men, jag tyckte de va något små i stl, sonen har 110-116 i sitt o han har 98-104 eg..
    vi bor i jönköping. hon har en tvådelad set galon med flecce foder stl 80 men har provat den passar henne fortfarande, regnset utan foder, vinter jacka.
    så jag tänkte köpa en lite varm overall o lite stor stl men inte såna tjocka o klumpiga för att hon är ganska smal orkar inte röra på sig. hon brukar använda kläder ganska länge som jag sa att hon är 2,5 86 ibland 80 passar henne.
    jag har hittat en jätte fin i en butik här, men tänkte vänta tills jag åker till ullared kanske jag hittar något bättre. det finns bild i min galleri.
  • star67
    Blindness skrev 2009-08-25 17:52:20 följande:
    Japp!
    FINNS EN PRIVAT BUTIK HÄR DE HAR FINE TEX OVERALLER JÄTTE FINA, MEN JAG TÄNKTE ATT KANSKE JAG HITTAR PÅ ULLARED BÄTTRE. MEN DET VERKAR DA HAR SAMMA PRIS SOM HÄR.
  • star67
    LJ2 skrev 2009-08-25 19:26:23 följande:
    vart ligger den butiken? jag tyckte nog den rosa grå va finast.. svårt.. röda va med jättefin.. tror inte smuts syns lika mycket på den röda däremot =) kolla i ullared tycker jag =) alltid kul att åka ner dit ju
    ja jag tyckte att de var super fina så jag köpte bade två eftersom svårt att bestämma, men jag tyckte att den rosa/grå var mjukare. jag lämnade tillbaka de eftersom ska åka med en vännina till ullared så tänkte att kolla där först, det var bara 7 dagar öppetköp.

jo den ligger mellan östrängen och huskvarna. den heter olssons. de har jätte fina overaller i år och flera modelar. och de kostar var 295 röda och rosa var 279. super biligt ju.
  • star67
    LJ2 skrev 2009-08-25 20:36:00 följande:
    men ohlssons vet jag vart det e kollat lite där innan ju =) fina kläder till bebisar från disney =) har funderat på att kolla overall där med, för o se vad som finns innan jag åker till ullared, ev igen.. =)
    ja gör det det gör jag med så man vet vad de har om man inte hittar något snyggare så man köper där i från, i år de har snyggare faktiskt de är finetext och vind ovatten tätta. det står på de i alla fall men man får inte torka de i skåpet.
  • star67

jag bor ganska nära så jag går ditt när jag lämnar flicka till dagis, jag bara tänkte kolla vad e har , men när jag såg overaller så jag tänkte köpa och prova hemma.

Svar på tråden Gekås vol 11