Anonym skrev 2009-06-02 16:38:41 följande:
Jag har haft detta besvär två gånger innan och ena gången var det svamp och andra gick över av sig själv. Jag har inget besvär mer än det sved lite igår när jag kissade eftersom urin kom på det annars inget när jag kissar. Jag känner inget av det. Smörjer jag med barnolja kan det svida till lite mer låter jag det vara märker jag inte att jag har det. Det känns som när man har ett skravsår fast jag har det i underlivet.Får jag fråga "lilja" hur fick du det? Kan det ligga latent? Tack för ditt svar...
jag hade en pojkvän...efter ett tag körde vi utan kondom och hade oralsex och hade en blåsa på läppen och SÄGER inget.jag tänkte inte så mkt på det heller utan tänkte att det kanske var en förkyldningsblåsa..eller nåt. men så började det klia och göra ont och jag fick blåsor. jag fattade inget fortfarande men sa till min poojkvän att det gjorde ont och misstänkte herpes...DÅ kläcker han ur sig...'asså jag har herpes'.
Thanks liksom, gick till doktorn och fick en massa medicin och pencillin och vid det laget hade jag så ont att jag kunde bara kissa i badkaret om jag samtidigt hällde ljummet vatten med salt på slidan. bajsa gick inte heller.
fy fan vad arg jag var. detta var 2 år sedan (2.5 t.o.m)och sen dess har jag inte fått det, bara blås på läppen för det fick jag ju också..
sen tog det slut inte långt senare.
jag tror det ligger latent i kroppen och sen 'väntar' på att det ska blomma ut vid tillfälle...