Inlägg från: Lolion |Visa alla inlägg
  • Lolion

Kolla leverfläckar på VC

Jag ska till vc och kolla upp mina leverfläckar nu på morgonen.
    Undrar hur det går till. Måste jag klä av mig naken?

• Svar på tråden Kolla leverfläckar på VC
  • Lolion

Jo, men jag vill kolla upp alla.

• Lolion
    Mieria skrev 2009-06-03 02:51:04 följande:
    Lugn. De kollar på de födelsemärken du vill visa upp. Givetvis får du då ta bort kläder som sitter framför det födelsemärke du tänker visa. Är inte det ganska självklart? :´)
    Haha, jo, det är självklart. Vet inte hur jag tänkte.
  • Lolion

Och sen då, kollar dom på fläckarna med förstoringsglas eller hur gör dom?
    Dansa hade jag inte tänkt i vilket fall.

• Lolion

De fläckarna de tog bort på dig kanske var de enda som såg misstänkta ut. Antar att de kan se det fort.
    Tack för tipset, ska höra om det om det blir så att jag får ta bort någon. Idag ska jag bara tittas på.

• Lolion

Ulle73: Tack för ditt svar! Jag hann tyvärr inte läsa det innan jag var på vc. Men jag klarade mig bra ändå. Jag verkade inte ha några "misstänksamma" prickar. Otroligt skönt!
    Hoppas verkligen du blir frisk snart! Får jag fråga dig om du vet vad ditt malignt melanom beror på? Har det kommit av solning eller kan det komma spontant också?
    Styrkekram till dig.

Kan ju berätta om någon annan undrar att man inte måste klä av sig naken. Jag fick klä av mig på överkroppen först men behöll bh:n. När läkaren kollat överkroppen tog jag på mig tröjan igen innan jag tog av byxorna. Det kändes bra tyckte jag.

• Lolion

nej, de tog inte bort något och skickade inte mig vidare. Jag hade bara en utstående "prick" i nacken som jag kunde få ta bort om jag själv ville. Men den får sitta kvar för det var ingen fara med den.

5 dagar med cellgifter, är det hela behandlingen? Det låter lite. Men jag har inte så stor koll. 5 dagar med cellgifter låter hemskt ändå. Usch! Jag håller tummarna för dig!

Svar på tråden Kolla leverfläckar på VC