Inlägg från: Mideriaa |Visa alla inlägg
  • Mideriaa

mullig+gravid

hej jag är en tjej som inte är pinsmal och jag är nu i vecka 15 och på dom som är väldigt smala så syns det ju på att dom är gravida.
    det jag undrar nu är hur många är vi som är lite rundare om magen.
    och när kommer de å synas på oss som är rundare om magen att vi är gravida???

• Svar på tråden mullig+gravid
  • Mideriaa

ok ja jag får väl bara vänta å vänta för här syns det inte och inte känns min mage hård heller :( men super tack för att ni ville dela med er .
    skriv gärna mera

• Mideriaa

oj bara gått upp 1,5 kg och är i vecka 24 ?? så kanske de kommer bli för mej också känns det som. för andra som är i samma vecka som jag och är smala syns det väldigt bra på . och jag blir så avis ju. men när jag ska ha barn nr 2 då ska jag vara smal innan det bara måste jag . jag ska kämpa som attan.

• Mideriaa

nu har det gått ett tag och jag kan säga att hela min mage har blivit lite större faktiskt men den är inte hård eller så.
    och hjärtklappningar får jag väldigt ofta nu inte roligt alls tycker jag.
    och nu är det mindre än 1 månad tills vårat först ul :)

hur mår ni andra då???

• Mideriaa

Nemiia hej
    ja hjärtat pummpar mycket mera blod och det är därför man kan få de . inge farligt är det men väldigt obehagligt är det.
    så du kan va lugn.

• Mideriaa

jag är 156 lång och jag brukar väga mej lite då och då och jag har gått upp 2 kg
    förut så vägde jag 75 nu väger jag 77 ca. ska väga mej om några dagar igen.
    jag har också haft problem med min rygg under några år nu och nu när jag är gravid så går det upp och ner ibland har jag inte alls ont som idag och ibland får jag ont så jag inte änns kan gå.
    min mage har blivit hård men man ser inte än att jag är gravid om man inte vet hur jag såg ut innan,
    kan berätta också att jag har fortfarande inte berättat för mina föräldrar hihi ska vänta ett tag till. kanske efter UL vi får se.
    dom bor många mil ifrån mej och vi har inte så bra kontakt.
    är det någon av er som får gråtatacker???
    jag får de och det är värkligen jobbigt :(

Svar på tråden mullig+gravid