• Mideriaa

mullig+gravid

hej jag är en tjej som inte är pinsmal och jag är nu i vecka 15 och på dom som är väldigt smala så syns det ju på att dom är gravida.
    det jag undrar nu är hur många är vi som är lite rundare om magen.
    och när kommer de å synas på oss som är rundare om magen att vi är gravida???

• Svar på tråden mullig+gravid
  • repa

hej
    jag är inne på mitt andra barn nu ,fick första i mars 08...så min mage kom ganska så fort denna gången jag har ett bmi på 30 så jag är överviktig som det blev på mig så omfördelades min kropp nu under graviditeten (jag är i v19) fast en att jag har kärlekshandtag å ringar på magen så syns nu min bebiskula kärlekshandtagen har nästintill försvunnit för att de har "spänts" ut till bebismagen så jag har fått komentaren som att"du har ju tappat ett par kilon" (de som inte först har vetat att jag va gravid) men det har jag inte utan de har dragits sig framåt
    så vänta snart kommer den säkert....såååå mysigt!!!!
    grattis till kommande bebis!!

• Nemiia

Jag är mullig och är i v.14 går in i 15 på fre och tycker nog att jag börjar få en rundning nu eller det har jag men för andra kanske det bara ser ut som man är tjock. Jag har iaf behövt ta fram mamma kläderna nu så något har ju hänt

• Jolinis

Jag är inte smal nån stans och att jag dessutom hade 10 kg kvar från första graviditeten har ju inte gjort saken bättre.. Men min mage är definitivt en gravidmage nu, såå skönt!! Den blev enorm på en gång men nu har det lugnat sig lite, hoppas det håller i sig för jag var stor som ett hus sist! ;)
    Nu längtar jag bara till sparkarna.. är i v 19 nu.

• Kampis

jag har bmi 25 och är i v22+1. på migsyns inte nån mage allt knappt fortfarande.
    trist!!!!

• Nemiia

Jag får väl rätta mig själv tog en bild på magen idag och jag tycker knappt den har växt något sedan senaste bilden i v.10 men jag kanske bara var svullen då för jag kommer ju inte i mina gamla kläder så...om ni vill kan ni kika i mitt galleri för att se vad ni tycker.

• Mideriaa

ok ja jag får väl bara vänta å vänta för här syns det inte och inte känns min mage hård heller :( men super tack för att ni ville dela med er .
    skriv gärna mera

• BubbelBoom

Jag har ett bmi på 25 med och på mig kunde man se det ganska tidigt. Tyckte jag iaf:) Ni får la ta en titt i mitt galleri:)

• eviz08

Jag har ett BMI på 29 och på mig säger folk att det inte syns alls. Är i vecka v.14.
    Fast byxorna kan inte knäppas längre och jag känner mig rund om magen.
    Fast jag gick iofs ner 8 kg precis innan jag blev med barn så kanske därför.
    Men längtar lite efter en fin bebismage.
    Men min man brukar klappa lite på magen och säga att jag är så fin så.

Men en tröst är två kollegor till mig som är höggravida, båda är lite mulliga och dom har jättefina magar :)

• lillasysterjessa

Jag väntar oxå på att det ska börja synas på riktigt... Känner mig mest som en oformlig massa just nu =( Har väl 20 kg plus annars, men har gått ner ca 6 nu ibörjan.

• pickaboo

Här är en till. Jag känner att livmodern växer, men det syns inte på mig. Jag ser egentligen bara tjock ut. Är överviktig sedan tidigare och detta gör ju inte det hela bättre.

Många har kommenterat att jag "lagt på mig lite".

Svar på tråden mullig+gravid